Економіка   Економіка підприємства    Історія економіки    Логістика    Страхування    Цінні папери    Корпоративне управління АудитБухгалтерський облікВинахідництвоЕкологіяЕтика. ЕстетикаІнтелектуальна власністьІсторія   Всесвітня історія    Історія України Культурологія   Культура, мистецтво, суспільство    Культурне співробітництво    Менеджмент в галузі культури    Оперне, балетне мистецтво України    Сучасна українська музика    Українська книга    Українське кіно МаркетингМенеджмент   Контроль і ревізія    Корпоративне управління МистецтвоМовознавствоОподаткуванняПедагогікаПраво   Авторське право    Кримінально-процесуальне право    Адміністративне право    Господарче право    Екологічне право    Конституційне право    Кримінальне право    Криміналістика    Кримінологія    Митне право    Міжнародне право    Правоохоронна діяльність    Сімейне право    Соціальне право    Фінансове право    Цивільне право    Цивільне процесуальне право Політика   Державне управління ФінансиПсихологія   Психологія творчості    Організаційна психологія    Психологія конфлікта    Психологія особистості    Педагогічна психологія    Психологія спорту    Юридична психологія Сільське господарствоФілософія

Менеджмент


Література по темі:
 
ф1561314к 
005(100)(075.8)
М 58

Міжнародний менеджмент [Текст] : навч. посіб. / Г. Я. Глуха [та ін.] ; Ун-т ім. Альфреда Нобеля. - Дніпро : [б. и.], 2018. - 72 с.

У навчальному посібнику з дисципліни «Міжнародний менеджмент» розкрито зміст основних тем, що входять до програми цієї дисципліни.
Навчальний посібник, який побудовано у формі слайд-конспекту, містить ключові терміни, поняття, класифікаційні та сутнісні ознаки процесів, що становлять засади управлінської діяльності у сфері міжнародного бізнесу. Комплексний характер подання матеріалів та їх чітке структурування сприяють ефективному засвоєнню знань. Може бути використаний як для роботи в аудиторії, так і для самостійного опрацювання. Рекомендовано здобувачам другого магістерського рівня спеціальності «Менеджмент» та інших спеціальностей, які зацікавлені у формуванні відповідних компетентностей.