Економіка   Економіка підприємства    Історія економіки    Логістика    Страхування    Цінні папери    Корпоративне управління АудитБухгалтерський облікВинахідництвоЕкологіяЕтика. ЕстетикаІнтелектуальна власністьІсторія   Всесвітня історія    Історія України Культурологія   Культура, мистецтво, суспільство    Культурне співробітництво    Менеджмент в галузі культури    Оперне, балетне мистецтво України    Сучасна українська музика    Українська книга    Українське кіно МаркетингМенеджмент   Контроль і ревізія    Корпоративне управління МистецтвоМовознавствоОподаткуванняПедагогікаПраво   Авторське право    Кримінально-процесуальне право    Адміністративне право    Господарче право    Екологічне право    Конституційне право    Кримінальне право    Криміналістика    Кримінологія    Митне право    Міжнародне право    Правоохоронна діяльність    Сімейне право    Соціальне право    Фінансове право    Цивільне право    Цивільне процесуальне право Політика   Державне управління ФінансиПсихологія   Психологія творчості    Організаційна психологія    Психологія конфлікта    Психологія особистості    Педагогічна психологія    Психологія спорту    Юридична психологія Сільське господарствоФілософія

Логістика


Література по темі
 
1480233кп чз
65.40я73
Г 37


Герасимов, Б. И. Основы логистики: учеб. пособие / Б. И. Герасимов, В. В. Жариков, В. Д. Жариков. - М. : Форум, 2008. - 304 с.

  Учебное пособие разработано с учетом программы образовательного стандарта и необходимости изучения курса «Логистика» в рамках учебного плана экономических специальностей. Структура и содержание учебного пособия позволяют дать студентам целостное и вместе с тем детальное представление о логистике как науке и ее структурных составляющих, понять сущность логистического подхода к планированию и организации материальных потоков внутри предприятия и за его пределами, приобрести практические навыки в проведении расчетов по оптимизации издержек связанных с закупками и хранением материальных ресурсов.
  В учебном пособии рассмотрены виды логистики, а также ее маркетинговая составляющая. 
  Учебное пособие предназначено для студентов экономических специальностей, преподавателей высших учебных заведений, для слушателей курсов повышения квалификации всех форм обучения и для практических работников промышленных предприятий и организаций.