Економіка   Економіка підприємства    Історія економіки    Логістика    Страхування    Цінні папери    Корпоративне управління АудитБухгалтерський облікВинахідництвоЕкологіяЕтика. ЕстетикаІнтелектуальна власністьІсторія   Всесвітня історія    Історія України Культурологія   Культура, мистецтво, суспільство    Культурне співробітництво    Менеджмент в галузі культури    Оперне, балетне мистецтво України    Сучасна українська музика    Українська книга    Українське кіно МаркетингМенеджмент   Контроль і ревізія    Корпоративне управління МистецтвоМовознавствоОподаткуванняПедагогікаПраво   Авторське право    Кримінально-процесуальне право    Адміністративне право    Господарче право    Екологічне право    Конституційне право    Кримінальне право    Криміналістика    Кримінологія    Митне право    Міжнародне право    Правоохоронна діяльність    Сімейне право    Соціальне право    Фінансове право    Цивільне право    Цивільне процесуальне право Політика   Державне управління ФінансиПсихологія   Психологія творчості    Організаційна психологія    Психологія конфлікта    Психологія особистості    Педагогічна психологія    Психологія спорту    Юридична психологія Сільське господарствоФілософія

Педагогіка


Література по темі:
 
1508722кп чз
     
74.580я73
К 72
Костюк, Іван Васильович.
Національно-громадянське виховання студентської молоді: навчальний посібник / І.В. Костюк, І.Н. Карпунь. - Львів: Новий світ - 2000, 2010. - 268 с.

  Викладено основні напрями виховної роботи у вищому навчальному закладі, обґрунтовано концепцію національно-громадянського виховання студентської молоді; рекомендовано кодекс цінностей виховання і методику організації виховання. Глибоко опрацьовано питання організації національно-громадянського виховання, подано план виховання студентів на весь період навчання. Проаналізовано основні форми і методи виховання молоді, основну увагу приділено роботі наставника в академічній групі. Подано перелік матеріалів організаційно-методичного забезпечення виховного процесу.
  Навчальний посібник укладено на основі аналізу педагогічної літератури, досвіду роботи провідних вищих навчальних закладів. Він призначений для студентів, аспірантів педагогічних навчальних закладів, а також педагогічних та науково-педагогічних працівників як орієнтир для поліпшення виховної роботи.