Економіка   Економіка підприємства    Історія економіки    Логістика    Страхування    Цінні папери    Корпоративне управління АудитБухгалтерський облікВинахідництвоЕкологіяЕтика. ЕстетикаІнтелектуальна власністьІсторія   Всесвітня історія    Історія України Культурологія   Культура, мистецтво, суспільство    Культурне співробітництво    Менеджмент в галузі культури    Оперне, балетне мистецтво України    Сучасна українська музика    Українська книга    Українське кіно МаркетингМенеджмент   Контроль і ревізія    Корпоративне управління МистецтвоМовознавствоОподаткуванняПедагогікаПраво   Авторське право    Кримінально-процесуальне право    Адміністративне право    Господарче право    Екологічне право    Конституційне право    Кримінальне право    Криміналістика    Кримінологія    Митне право    Міжнародне право    Правоохоронна діяльність    Сімейне право    Соціальне право    Фінансове право    Цивільне право    Цивільне процесуальне право Політика   Державне управління ФінансиПсихологія   Психологія творчості    Організаційна психологія    Психологія конфлікта    Психологія особистості    Педагогічна психологія    Психологія спорту    Юридична психологія Сільське господарствоФілософія

Маркетинг


Література по темі:
 
1555743 
338.487(076)
Л 93

Любіцева, Ольга Олександрівна.  Маркетинг у туризмі [Текст] : практикум / О. О. Любіцева, О. Г. Давидова ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К. : ВПЦ Київський університет, 2017. - 256 с.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти маркетингу в туристичній індустрії. Розкрито специфіку комплексу-макетингу в туризмі; представлено особливості товарної та цінової маркетингових політик, політики просування туристичних товарів/послуг, основи формування комплексу маркетингових комунікацій в туристичній індустрії.

Подано 12 системно пов'язаних тематичних розділів, опорний конспект лекцій, список літератури та контрольний блок, який містить підсумкові запитання, тестові, кейсові, розрахункові та творчі завдання, ділові ігри та кросворди.

Для студентів географічного факультету.