Економіка   Економіка підприємства    Історія економіки    Логістика    Страхування    Цінні папери    Корпоративне управління АудитБухгалтерський облікВинахідництвоЕкологіяЕтика. ЕстетикаІнтелектуальна власністьІсторія   Всесвітня історія    Історія України Культурологія   Культура, мистецтво, суспільство    Культурне співробітництво    Менеджмент в галузі культури    Оперне, балетне мистецтво України    Сучасна українська музика    Українська книга    Українське кіно МаркетингМенеджмент   Контроль і ревізія    Корпоративне управління МистецтвоМовознавствоОподаткуванняПедагогікаПраво   Авторське право    Кримінально-процесуальне право    Адміністративне право    Господарче право    Екологічне право    Конституційне право    Кримінальне право    Криміналістика    Кримінологія    Митне право    Міжнародне право    Правоохоронна діяльність    Сімейне право    Соціальне право    Фінансове право    Цивільне право    Цивільне процесуальне право Політика   Державне управління ФінансиПсихологія   Психологія творчості    Організаційна психологія    Психологія конфлікта    Психологія особистості    Педагогічна психологія    Психологія спорту    Юридична психологія Сільське господарствоФілософія

Маркетинг


Література по темі:
 
1561257 
316.472.4
С 79

Стеф, Юлия.  Кто ты на самом деле. Позиционирование и выживание в социальных сетях [Текст] / Ю. Стеф. - Днепр : Лира, 2019. - 136 с.

Эта книга не похожа на книги об успешном бизнесе в интернете. Она не только о продвижении в социальных сетях (хотя и об этом тоже), а о позиционировании своей личности, выживании и взаимодействии с другими «жителями» онлайн- реальности. О комфорте и дискомфорте общения, давлении, эмоциональной нагрузке и защите своих прав. О том, как много стало значить для среднестатистического человека его виртуальное проявление, о способах поиска и выражения своего таланта. И самое важное - о сохранении истинного «Я» в безумной погоне за лайками и популярностью. Эта книга о том, как не бояться перемен и современного ритма, но не впадать в зависимость. О том, как пользоваться, а не быть использованным.