Економіка   Економіка підприємства    Історія економіки    Логістика    Страхування    Цінні папери    Корпоративне управління АудитБухгалтерський облікВинахідництвоЕкологіяЕтика. ЕстетикаІнтелектуальна власністьІсторія   Всесвітня історія    Історія України Культурологія   Культура, мистецтво, суспільство    Культурне співробітництво    Менеджмент в галузі культури    Оперне, балетне мистецтво України    Сучасна українська музика    Українська книга    Українське кіно МаркетингМенеджмент   Контроль і ревізія    Корпоративне управління МистецтвоМовознавствоОподаткуванняПедагогікаПраво   Авторське право    Кримінально-процесуальне право    Адміністративне право    Господарче право    Екологічне право    Конституційне право    Кримінальне право    Криміналістика    Кримінологія    Митне право    Міжнародне право    Правоохоронна діяльність    Сімейне право    Соціальне право    Фінансове право    Цивільне право    Цивільне процесуальне право Політика   Державне управління ФінансиПсихологія   Психологія творчості    Організаційна психологія    Психологія конфлікта    Психологія особистості    Педагогічна психологія    Психологія спорту    Юридична психологія Сільське господарствоФілософія

Маркетинг


Література по темі:
 
1562301 
658.8
М 27

Маркетинговая революция [Текст] = Marketing revolution : радикально новый подход к преобразованию бизнеса, торговой марки и получению практических результатов / П. Р. Гембл [и др.]; ред. И.В. Тараненко; пер. с англ. О. О. Шамрай. - Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 448 с.

Яким чином здійснюється процес управління маркетингом в компаніях по всьому світі? Як його можна удосконалити? Ця книга відповідає на такі та багато інших питань, використовуючи результати міжнародних досліджень та аналізу провідних консультантів, викладачів та практикуючих фахівців на прикладі маркетингової діяльності найкрупнішої у світі компанії IBM.

Матеріал, що наданий тут, спирається на грунтується на минулому, для того щоб показати наше майбутнє. Автори розглядають реалії існуючого ринку, що дозволяє зрозуміти, як різноманітні культури, демографічні характеристики та взаємовідносини можуть бути інтегровані у бізнес, щоб допомогти йому перемогти в конкурентній боротьбі.