Економіка   Економіка підприємства    Історія економіки    Логістика    Страхування    Цінні папери    Корпоративне управління АудитБухгалтерський облікВинахідництвоЕкологіяЕтика. ЕстетикаІнтелектуальна власністьІсторія   Всесвітня історія    Історія України Культурологія   Культура, мистецтво, суспільство    Культурне співробітництво    Менеджмент в галузі культури    Оперне, балетне мистецтво України    Сучасна українська музика    Українська книга    Українське кіно МаркетингМенеджмент   Контроль і ревізія    Корпоративне управління МистецтвоМовознавствоОподаткуванняПедагогікаПраво   Авторське право    Кримінально-процесуальне право    Адміністративне право    Господарче право    Екологічне право    Конституційне право    Кримінальне право    Криміналістика    Кримінологія    Митне право    Міжнародне право    Правоохоронна діяльність    Сімейне право    Соціальне право    Фінансове право    Цивільне право    Цивільне процесуальне право Політика   Державне управління ФінансиПсихологія   Психологія творчості    Організаційна психологія    Психологія конфлікта    Психологія особистості    Педагогічна психологія    Психологія спорту    Юридична психологія Сільське господарствоФілософія

Маркетинг


Література по темі:
 
ф1562358 
658.8(038)
Я 36

Ядин, Дениэль. Международный словарь маркетинговых терминов [Текст] / Д. Ядин ; пер. с англ. В.О. Шагоян; науч. ред.: В.Н. Савченко, Е.Е. Козлов. – Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 588 с.

Це видання пропонує визначення маркетингових термінів та професійної лексики, а також поглиблене роз’яснення прийомів, методів та процедур, які використовуються в маркетингу та суміжних з цією дисципліною областях (наприклад, маркетингові комунікації, засоби передачі інформації, реклама, PR та інше). Словник вміщує чіткі пояснення, дослідження та змістовні коментарі, а також рекомендації та поради, що засновані на практичному досвіді. Все це робить його незамінним практичним посібником як для досвідчених професіоналів, так і для студентів.