Економіка   Економіка підприємства    Історія економіки    Логістика    Страхування    Цінні папери    Корпоративне управління АудитБухгалтерський облікВинахідництвоЕкологіяЕтика. ЕстетикаІнтелектуальна власністьІсторія   Всесвітня історія    Історія України Культурологія   Культура, мистецтво, суспільство    Культурне співробітництво    Менеджмент в галузі культури    Оперне, балетне мистецтво України    Сучасна українська музика    Українська книга    Українське кіно МаркетингМенеджмент   Контроль і ревізія    Корпоративне управління МистецтвоМовознавствоОподаткуванняПедагогікаПраво   Авторське право    Кримінально-процесуальне право    Адміністративне право    Господарче право    Екологічне право    Конституційне право    Кримінальне право    Криміналістика    Кримінологія    Митне право    Міжнародне право    Правоохоронна діяльність    Сімейне право    Соціальне право    Фінансове право    Цивільне право    Цивільне процесуальне право Політика   Державне управління ФінансиПсихологія   Психологія творчості    Організаційна психологія    Психологія конфлікта    Психологія особистості    Педагогічна психологія    Психологія спорту    Юридична психологія Сільське господарствоФілософія

Маркетинг


Література по темі:
 
1562355 
658.8
Ш 33

Шварц, Пол.  Оценка степени удовлетворенности потребителя: как узнать, что на самом деле думают люди [Текст] / П. Шварц ; ред. Е. Е. Козлов ; пер. с англ. Е. И. Дорошенко. - Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 352 с.

Нині організації вкладають великі кошти у програми, метою яких є утримання споживачів, адже це приводить до збереження та зростання прибутку компанії.

Ця книга є путівником з цієї великої області. У ній розглядаються методи вивчення ступеня задоволеності споживачів як з точки зору клієнта, так і з позиції постачальника дослідницьких послуг. Автор демонструє, яким чином можна досягти оптимальних результатів у ході дослідження. Книга представляє собою посібник з усіх практичних завдань, пов’язаних із розробкою та здійсненням дослідницького проекту. Ця книга входить до серії «Маркетингові дослідження на практиці»