Архiв надходжень

Переглянути цікавi надходження


« початок ‹ назад 1 2 3 4 5 6 7 8 ... вперед › кінець »
 

1551498кп хр ; 159.922.7
Шрагіна, Л. 15 табу для мамусь і татусів, або Батьківські помилки з любові до дітей [Текст] / Л. Шрагіна.- Львів : Вид-во Старого Лева.-2016.- 130c. Чому діти не завжди поводяться так, як нам хочеться? Чому їхня поведінка нас дратує? Чому вони часто чинять нам на зло? Чи цілком усвідомлюють такі свої вчинки? Якими внутрішніми мотивами і причинами керуються? Відповіді на ці запитання – чи не найболючіші для нас, батьків. Але варто пам’ятати: вони, наші діти, не народжуються зухвалими, деспотичними чи егоїстичними. Вони стають такі, якщо ці риси за певних обставин у спілкуванні з іншими людьми допомагають їм домогтися бажаного. Про те, як уникнути прикрих помилок у вихованні, про табу для батьків у спілкуванні зі своїми дітьми йтиметься у цій книжці.


ф1544497кп хр ; 65.290.2я73
Корпоративна соціальна відповідальність: моделі та управлінська практика [Текст] : підручник.- К. : Фарбованний лист.-2011.- 470c. Це фундаментальний підручник з корпоративного управління, в якому цілісно та систематизовано висвітлено теоретико-методологічні основи, структуру, сутність, етапи розвитку, місце та роль інститутів власності, різних видів економічних інтересів та корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) фізичних та юридичних осіб, які мають свою долю або зацікавленість в статутному складі капіталу підприємства. В підручнику досить логічно підібрані цитати та висловлювання представників компаній, експертів, які яскраво відображають сутність теми, порівняння міжнародних та українських тенденцій, в тому числі і практик різних компаній.


1544830кп хр ; 65.050.22(4УКР)
Роль брендинга городов в эпоху перемен [Текст] / Ин-т трансформации о-ва ; под общ. ред. О. И. Соскина.- К. : [Ин-т трансформации о-ва].-2012.- 112c. Мета книги - показати, яким чином формується, підтримується і просувається бренд міста на основі європейського досвіду брендування територій. При цьому особливу увага приділяється успішним практикам голландських міст в цій сфері. Дана робота є оригінальним підсумковим інтелектуальним продуктом проекту «Роль брендингу міст в епоху змін: європейський досвід для України», який був ініційований, розроблений і реалізований Інститутом трансформації суспільства (Київ) у рамках програми малих проектів Посольства Королівства Нідерландів (Матра КАП). Підготовлене видання є для України унікальним. Книга має науково-практичне і методологічне значення. Вона буде корисною і цікавою, насамперед, керівникам місцевих органів влади, а також експертам, науковцям, викладачам і студентам вищих навчальних закладів України, широкого кола людей, які цікавляться питаннями територіального маркетингу і брендингу.


1549939кп чз ; 330.342-043.93(100)
Аджемоґлу, Д. Чому нації занепадають. Походження влади, багатства та бідності [Текст] : пер. з англ. / Д. Аджемоґлу, Д. Робінсон ; пер. з англ. О. Дем’янчук.- К. : Наш формат.-2017.- 435c. Аджемоґлу та Робінсон стверджують, що економічний успіх держав не залежить від культури, клімату чи географічного положення. Автори запевняють, що тільки ті країни стали успішними, які повалили владний устрій і створили суспільства, де головною цінністю стали рівні економічні та політичні права кожного. Книга «Чому нації занепадають» відповідає на важливе питання: чому одні країни багаті, а інші – бідні? Одна з найкращих книг 2015 року за версією Марка Цукерберга, а також книга, яка входить у список mustread-літератури Білла Ґейтса...


1544676кп чз ; 65.290-132
Кім, В. Ч. Стратегія блакитного океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції [Текст] / В. Ч. Кім, Р. Моборн.- Харків : Клуб Сімейного Дозвілля.-2016.- 382c. «Стратегія блакитного океану» — одна з найвідоміших книг зі стратегічного планування останніх десятиріч. За 10 років із часу виходу з друку не полишала Топ-10 бізнес-видань на Amazon, стала бестселером на п’яти континентах, перекладена більш ніж 40 мовами та розійшлася накладом у 3,5 мільйона примірників. Викладені в ній ідеї довели свою ефективність не лише в бізнесі, але й у діяльності некомерційних організацій, державному секторі, виконавчій владі та навіть у мистецтві. Це нове й розширене видання доповнено досвідом практичного застосування стратегії, рекомендаціями з перетворення досягнень на постійний процес оновлення та аналізом найпоширеніших пасток, які чекають на шляху до створення комерційно переконливого блакитного океану.


1549937кп чз ; 005.21
Коллінз, Д. Від хорошого до величного. Чому одні компанії прориваються, а інші - ні [Текст] / Д. Коллінз ; пер. з англ. О. Савчин.- К. : Наш формат.-2017.- 368c. У цій книжці Коллінз аналізує діяльність і структуру компаній, яким вдалося здійснити прорив у вищу лігу бізнесу. Він відібрав фірми, які, попри всі кризи, п'ятнадцять років поспіль показували найкращі результати у своїй галузі. Як Gillette, Kimberly-Clark, Philip Morris та іншим вдалося взяти настільки високу планку? Джим Коллінз вивів формулу—дев’ять кроків, які дозволять розкрутити маховик успіху до швидкості, яка приносить шалені прибутки.


1544829кп хр ; 65.290.2
Куринько, Р. Осваиваем КСО: просто о сложном [Текст] / Р. Куринько.- К. : Журнал Радуга.-2011.- 204c. В сучасних умовах розширення міжнародних економічних зв'язків, процесів глобалізації та підвищеної турбулентності провідними країнами світу активно використовуються прийоми і методи економічних, валютно-фінансових і біржових воєн. Під впливом різко зростаючої напруженості в світі відбувається зростання антисоціальних явищ і людської агресії: безробіття, зниження якості життя, терористичні акти, корупція в особливо великих розмірах. Раціональною відповіддю на ці сучасні виклики є концепція корпоративної соціальної відповідальності. Коректне визначення терміну "корпоративна соціальна відповідальність" є вельми нетривіальним завданням.


1546515кп чз; 65.290.331
Кусумано, М. А. Стратегії геніїв. П'ять найважливіших уроків від Білла Гейтса, Енді Гроува та Стіва Джобса [Текст] / М. А. Кусумано, Д. Б. Йоффі.- Харків : Клуб сімейного дозвілля.-2017.- 256c. Як стають видатними стратегами? Гейтс, Гроув і Джобс були першими «бізнес-зірками» в сучасному світі технологій. Аналізуючи їхній тридцятирічний досвід управління компаніями сукупною вартістю в 1,5 трильйона доларів — Microsoft, Intel та Apple — автори цієї книжки сформулювали п’ять основних правил, що виявилися спільними в їхньому стратегічному плануванні та дозволили випередити конкурентів, які цими принципами нехтували. Ця книжка — путівник найкращими сторінками досвіду стратегічного планування, управління та практичної діяльності, який дозволить будь-кому стати ефективним стратегом, як Гейтс, Гроув чи Джобс.


1548476кп чз ; 316.6:316.46
Максвелл, Д. 21 беззаперечний закон лідерства [Текст] / Дж. Максвелл.- Харків : Клуб сімейного дозвілля.-2017.- 319c. Книга визнаного міжнародного експерта з менеджменту, лідерства та тренера з особистісного розвитку Джона Максвелла у кожній новій главі розкриє зміст чергового беззаперечного закону, формуючи простий та потужний список принципів, що допоможуть досягти успіху у будь-якій галузі. Кожен з цих принципів — це також і історія людини, яка досягла чогось, або зазнала катастрофи, не дотримавшись очевидних для лідера правил: Авраам Лінкольн, що з найбездарнішого військового командира став найбільшим реформатором Америки, брати Мак-Дональд, що не могли подолати бар’єр у 15 ресторанів, Стів Возняк, який зазнав би поразки без Стіва Джобса, тендітна мати Тереза, до якої дослухалися перші особи світу. Навіть взявши на озброєння кілька з інструментів, запропонованих автором, ви зможете досягти набагато більше.


1550026кп чз ; 005.32
Пекар, В. О. Різнобарвний менеджмент: Еволюція мислення, лідерства та керування [Текст] / В. Пекар.- К. : Довженко Букс.-2017.- 190c. У книзі популярно викладена теорія еволюції людського мислення, організацій і великих соціальних систем, за якою останнім часом у фаховій літературі закріпилася назва «інтегральна динаміка». Ця красива і практична модель не лише дає ключ до розуміння стилів лідерства та управлінських культур, а й забезпечує інструментами їх зміни. Текст ґрунтується на курсі лекцій, який читає автор у провідних українських бізнес-школах, але істотно перевищує його за обсягом. Книга розрахована на підприємців і управлінців-практиків, зацікавлених у розвитку власних навичок менеджменту та вдосконаленні своїх компаній і організацій.