КАЛЕЙДОСКОП ПЕРIОДИКИ

« початок ‹ назад 1 2 3 4 5 6 7 8 ... вперед › кінець »
 

Маркетинг и реклама. Первый в Украине маркетинговый журнал
Спеціалізоване видання
 
 

Маркетинг и реклама. Первый в Украине маркетинговый журнал Спеціалізоване видання

Провідне міжнародне видання з маркетингової тематики. Журнал призначений, в першу чергу, для практиків в сфері реклами і маркетингу. Більшість авторів журналу - практики, тому публікації в журналі мають практичну цінність.
Видання засноване у вересні 1996 року як регіональний інформаційний бюлетень. У квітні 1997 «Маркетинг і реклама» був перереєстрований Міністерством інформації України як всеукраїнський науково-практичний журнал.
У період з 1997 по 1999 рр. журнал входив до переліку ВАК України як наукове видання. З вересня 1999 р «Маркетинг і реклама» позиціонує себе як професійний журнал, як «Журнал для роботи».
«Маркетинг і реклама» був лауреатом Національного конкурсу соціальної рекламної інформації (1997 г.), неодноразово ставав дипломантом Міжнародних фестивалів реклами «Золотий ПРОФИль», відзначався дипломами загальнонаціональних рекламних виставок «Реклама», «Дизайн», «REX». Весь цей час журнал був інформаційним спонсором практично всіх рекламних фестивалів, виставок та акцій загальнонаціонального масштабу.
У 2001 році в рамках проведеного загальнонаціонального рейтингу «100 рекламодавців року» журнал «Маркетинг і реклама» був названий кращим в номінації «Професійна інформація».
Головний редактор журналу: Ромат Євген Вікторович - доктор наук з державного управління. Автор єдиного офіційно визнаного підручника «Реклама», який витримав сім видань в Україні та Росії. В даний час - професор Київського національного торгово-економічного університету, голова Спілки рекламістів України, входить до складу Координаційної Ради з питань реклами при Кабінеті Міністрів України, лауреат загальнонаціонального професійного проекту «Слід у рекламі».
Інформація про аудиторію журналу «Маркетинг і реклама». 94% читачів журналу мають вищу освіту. 32 роки - середній вік читачів. 83% співробітники маркетингових і рекламних служб (начальники відділів маркетингу, менеджери з реклами, фахівці з маркетингу з маркетингу) 9% керівники підприємств та їх заступники. 8% співробітники інших функціональних підрозділів (системні адміністратори, начальники відділу організації торгівлі, співробітники виробничого відділу та ін), викладачі студенти. Середній вік читачів 29,5 років.

Основні рубрики журналу:
- Практика маркетингу / Ринок Реклами
- Практика маркетингу
- Відділ маркетингу
- Практик-Маркетинг-Клуб
- Директ-маркетинг
- Брендинг
- Івент-маркетинг
- Мерчандайзинг
- некомерційне маркетинг / Соціальна реклама
- Проблеми теорії / Вчені записки
- Офіційна хроніка
- Політичний маркетинг
- Конференції
- Виставки
- Нормативна база
- Ретро
- Зворотній зв'язок
Періодичність - щомісячно.
Відділ періодики отримує це видання з 1998 року.
До Вашої уваги пропонуються перші сторінки статей.
Ознайомитись з представленим та іншими номерами журналу можна за адресою:
м. Дніпро,
пр. Дмитра Яворницького, 18.
Відділ періодики ДОУНБ.
Тел.(0562) 47-37-72



Сторінки журналу :   1 

Соціальний педагог. (Шкільний світ)
Газета
 
 

Соціальний педагог. (Шкільний світ) Газета

Інформаційно-методичне видання для працівників психологічної служби системи освіти України, зокрема для соціальних педагогів. Протее матеріали, що друкуються у виданні, стануть в пригоді класним керівникам навчальних закладів всіх типів, працівникам громадських організацій, студентам вишів педагогічного спрямування, фахівцям із соціальної роботи та всім, хто працює в інтересах дитини.
Засновник – Міністерство освіти і науки України та Національна академія педагогічних наук України.
Мова видання – українська.
Періодичність виходу – 1 раз на місяць.
Видавець – Видавнича група «Шкільний світ».
Відділ періодики отримує це видання з 2012 року.
До Вашої уваги пропонуються перші сторінки статей.
Ознайомитись з представленим та іншими номерами газети можна за адресою:
м. Дніпро,
пр. Дмитра Яворницького, 18.
Відділ періодики ДОУНБ.
Тел.(0562) 47-37-72

Сторінки журналу :   1 

Менеджмент и кадры: психология управления, соционика и социология
Научно-практический журнал
 
 

Менеджмент и кадры: психология управления, соционика и социология Научно-практический журнал

Журнал посвящен новым технологиям менеджмента, в том числе - кадрового, позволяющим прогнозировать поведение и стиль деятельности человека, коллектива и общества в целом, определять совместимость людей в бизнесе и на производстве и формировать коллективы единомышленников на основе естественной психологической, информационной, идеологической и деловой совместимости.
Международный институт соционики и издаваемый им журнал "Менеджмент и кадры: психология управления, соционика и социология" стал лауреатом Международного Академического Рейтинга популярности "Золотая Фортуна".
Основные темы публикаций:
• эффективное управление предприятиями различного профиля деятельности;
• формирование работоспособных коллективов;
• обеспечение информационной безопасности предприятия;
• подбор рабочих кадров и управления персоналом;
• менеджмент, организация и управление производством;
• умение глубоко понимать партнеров и правильное ведение деловых переговоры;
• определение деловой и человеческой совместимости;
• умение предвидеть действия конкурентов;
• проведение эффективной рекламной и маркетинговой деятельности;
• профориентация и профпригодность;
• анализ с новой точки зрения социально-исторических, экономических и политических событий.
Целевая аудитория: менеджеры, руководители всех уровней, бизнесмены, психологи, работники кадровых служб, социологи, социальные психологи, преподаватели и студенты, все, чья деятельность - настоящая и будущая - связана с управлением и работой с людьми.
Основан в 2002 году.
Выходит 12 раз год.
Отдел периодики получает этот журнал с 2004 года.
Вашему вниманию предлагается начало статей.
Ознакомиться с этим и другими выпусками Вы сможете по адресу:
г. Днепр,
пр. Дмитрия Яворницкого, 18.
Отдел периодики ДОУНБ.
Тел.(0562) 47-37-72

Сторінки журналу :   1   2 

Мир продуктов
Информационно-аналитический журнал
 
 

Мир продуктов Информационно-аналитический журнал

Издание для операторов продовольственного рынка. Рекламно-информационное агентство «Марко Пак» выпускает это специализированное издание с апреля 2002 года. Предлагает вашему вниманию рекламные публикации и аналитические материалы.
Периодичность издания 10 раз в год.
Журнал получают производители продуктов питания, безалкогольных и алкогольных напитков, молочной, мясной, кондитерской продукции и все подписчики. Издание распространяется на всех специализированных выставках, дистрибуция по системе директ-мейл.
Отдел периодики получает этот журнал с 2003 года.
Вашему вниманию предлагается начало статей.
Ознакомиться с этим и другими выпусками Вы сможете по адресу:
г. Днепр,
пр. Дмитрия Яворницкого, 18.
Отдел периодики ДОУНБ.
Тел.(0562) 47-37-72

Сторінки журналу :   1   2 

Логистика: проблемы и решения
Международный научно-практический журнал
 
 

Логистика: проблемы и решения Международный научно-практический журнал

Нужен ли украинским логистикам научно-практический журнал?
Редакция журнала отвечает на вопрос: «Для чего?». "По нашему мнению, основное предназначение издания можно было бы кратко сформулировать так: «Содействие в распространении передовой теории логистики с целью совершенствования логистической практики в Украине». Мы считаем, что наука логистики в нашей стране прошла стадию становления. Украинские ученые-логисты уже сейчас доказывают целесообразность и необходимость применения их разработок на практике. Национальный логистический бизнес также уже вырос «из коротких штанишек». Его все возрастающие объемы требуют более эффективного использования ресурсов. При этом резервы, «лежащие на поверхности», практически все реализованы. Дальнейшая оптимизация возможна только при условии внедрения последних достижений науки.» Исходя из сказанного, редакция журнала прилагает все усилия, чтобы сплотить ученых и практиков логистики.
Рубрики журнала "Логистика: проблемы и решения"
• Инструменты
• Логистика товароведения, управления запасами
• Закупочная, складская, финансовая, информационная, торговая логистика
• Логистика в банках
• Таможня
• Книжные новинки по логистике
• Практика логистики
• Проблемы теории
• Конференции, выставки, новости логистики
• Построение логических цепей.
Первый номер журнала вышел в 2005 году.
Периодичность 1 раз в 2 месяца.
Отдел периодики получает этот журнал с 2016 года.
Вашему вниманию предлагается начало статей.
Ознакомиться с этим и другими выпусками Вы сможете по адресу:
г. Днепр,
пр. Дмитрия Яворницкого, 18.
Отдел периодики ДОУНБ.
Тел.(0562) 47-37-72

Сторінки журналу :   1   2 

Економіст
Науковий та громадсько-політичний журнал
 
 

Економіст Науковий та громадсько-політичний журнал

Історія українського журналу «Економіст»
Англійський журнал «The Economist», який почав виходити в 1843 році, наштовхнув редакторів і видавців на створення подібних журналів в інших країнах. Можна з упевненістю сказати, що українці «не пасли задніх». За даними історика, дослідника розвитку економіки, львів’янина Степана Злупка, ідея створити український журнал «Економіст» обговорювалась у Львові 1897 року серед активістів кооперативного руху та за участю інших досить відомих людей. У 1898 році вийшло декілька номерів українського «Економіста», більше схожого на газету. 1904 року щомісячник «Економіст» став виходити регулярно.

Як встановив дослідник Володимир Олекса, самі видавці в першому номері визначили завдання журналу так:
- аналіз діяльності економічних товариств, поради щодо правильного ведення їхнього господарства;
- роз’яснення способів правильного здійснення різних форм економічної діяльності: фінансово-кредитної, торгівлі, промисловості, сільського господарства тощо.

А найголовніше завдання «Економіста» його редакція сформулювала так: «Пильнувати, аби маєток народний не марнувався, але розумним господарством та сполученими силами збільшився і дав нам силу добробуту».

Тому тематика журналу була дуже різноманітною: тексти та коментарі до нормативних актів, матеріали для навчання та підвищення кваліфікації, макроекономічні матеріали, огляди стану певних галузей, країн, форм господарювання.

Багато уваги приділяв «Економіст» і проблемам сільського господарства – не тільки з економічної, а й з агротехнічної точки зору. Цікавим є матеріал «Про рільничу артилерію», який свідчить, що застосування гармат проти граду – не таке вже й нововведення.

Постійно виходили добірки цін на продукцію підприємств, курси акцій, інформація про новинки економічної літератури та добірки новин, де повідомлення про події економічного життя співіснували з просто корисним та цікавим – скажімо, інформацією про перший вдалий політ літака братів Райт.

Як свідчать дослідження Сергія Береславського, видавцем журналу «Економіст» у той час був Михайло Коцюба – діяльний організатор економічного кооперативного руху та культурного життя в Галичині: чільник товариства «Українська бесіда» та Станіславської філії «Просвіти» (1895-1902), засновник кредитової спілки «Народний дім». А головним редактором журналу – Кость Паньківський, член-засновник Наукового товариства ім. Шевченка, який у 1898-1904 роках очолював «Крайовий союз кредитовий», а потім співпрацював із Михайлом Коцюбою в раді директорів «Крайового союзу ревізійного» і з 1912 по 1914 рік обіймав посаду виконавчого директора. Офіційним друкованим органом саме цієї організації і був український журнал «Економіст». Публіцистика Костя Паньківського значною мірою була спрямована на популяризацію ідей кооперації серед українців як Галичини, так і Наддніпрянщини.
Журнал виходив до Першої світової війни. Потім, у 30-х роках, були спроби відродити його у тодішній столиці України Харкові. Однак остаточне відродження друкованого видання відбулося в незалежній Україні, столиці Києві. Перші шість номерів вийшли в 1997 році.

Цей проект реалізовано завдяки зусиллям Юрія Коваленка, Юрія Федорюка (видавнича фірма «Колегіум»), Валерія Геєця, Бориса Кваснюка (Інститут економіки і прогнозування НАН України) і багатьох інших небайдужих учасників та авторів. Зараз головним редактором журналу є доктор економічних наук, професор Василь Голян. Проте це вже новітня історія українського журналу «Економіст».
Щомісячне видання.
Відділ періодики отримує це видання з 1998 року.
До Вашої уваги пропонуються перші сторінки статей.
Ознайомитись з представленим та іншими номерами журналу можна за адресою:
м. Дніпро,
пр. Дмитра Яворницького, 18.
Відділ періодики ДОУНБ.
Тел.(0562) 47-37-72

Сторінки журналу :   1   2 

Економіка розвитку
Науковий журнал
 
 

Економіка розвитку  Науковий журнал

Міжнародний рецензований науковий журнал з відкритим доступом, призначений для публікації оригінальних, інноваційних, новітніх та високоякісних наукових статей з широким спектром охоплення проблем, пов'язаних з забезпеченням випереджаючого зростання світової та національної економіки.
Проблематика статей:
- економічна теорія та історія економічної думки;
- вітове господарство і міжнародні економічні відносини;
- економіка та управління національним господарством;
- кономіка та управління підприємствами;
- розвиток продуктивних сил і регіональна економіка;
- демографія, економіка праці, соціальна економіка і політика;
- гроші, фінанси і кредит;
- бухгалтерський облік, аналіз та аудит;
- статистика та економіко-математичне моделювання;
- нформаційні системи та технології в економіці;
- теорія та механізми державного управління.
Засновник: Харківський національний економічний університет.
Рік заснування: 2002.
Періодичність: щоквартально.
Мова видання: українська, російська, англійська.
Вид видання: науково-виробниче з питань економіки і бізнесу.
Місія та призначення журналу: призначення журналу полягає в забезпеченні ефективної теоретико-методологічної підтримки сталого розвитку суб'єктів господарювання та розповсюдження адресованої до читача інформації. Економіка розвитку публікує статті теоретичної та практичної спрямованості, показуючи при цьому, як результати наукових досліджень можуть сприяти більш ефективному вирішенню актуальних з практичної точки зору економічних проблем.
Цілі та задачі журналу містяться у сфері оприлюднення нових, сучасних і якісних досліджень, що зводиться до публікації концептуальних і емпіричних наукових статей. Всі друковані матеріали піддаються суворій процедурі рецензування. Економіка розвитку є відкритим виданням та заохочує авторів до використання різних методів дослідження. Журнал публікує статті високої якості у багатьох суміжних економічних дисциплінах, особливо в галузі бухгалтерського обліку, економіки, фінансів і банківської справи. Оскільки опубліковані в журналі статті переважно відносяться до теорії і практики розвитку економіки, висувається вимога одночасного надання в оприлюднених матеріалах вагомого теоретичного підгрунтя та переконливої практичної реалізації виявленої автором економічної проблеми. Також журнал створює інформаційне поле для обговорення нових теорій з міждисциплінарних досліджень. Економіка розвитку сприяє налагодженню творчих зв'язків між науковими і виробничими колективами, забезпечує залучення вчених різних відомств до співпраці та кооперації для вирішення актуальних економічних проблем.
Аудиторія журналу: власники бізнесу; директори, топ-менеджери та фахівці комерційних фірм; студенти, аспіратни та викладачів економічних факультетів й дисциплін, керівники державних органів влади, консультанти з менеджменту та чисті практики.
Відділ періодики отримує це видання з 2016 року.
До Вашої уваги пропонуються перші сторінки статей.
Ознайомитись з представленим та іншими номерами журналу можна за адресою:
м. Дніпро,
пр. Дмитра Яворницького, 18.
Відділ періодики ДОУНБ.
Тел.(0562) 47-37-72


Сторінки журналу :   1 

Маркетинг в Україні
Наукове видання
 
 

Маркетинг в Україні Наукове видання

На сторінках видання відбуваються дискусії в сучасних тенденціях розвитку маркетингу , практики діляться своїм досвідом ефективного застосування маркетингових технологій . Тут розміщені інтерв'ю з гуру маркетингу : Філіпом Котлер , Джеком Траутом , Майклом Портером , Анатолія Павленка , Аллою Старостиної , Іриною Лилик , Сергієм Солнцевим і іншими . У журналі друкують свої статті практики та науковці . Редакційна колегія зібрала за одним столом провідних вчених - маркетологів .
У журналі знаходять своє відображення події світового та українського маркетингу , друкуються документи професійних асоціацій , зокрема ESOMAR , EFAMRO , EMC , FEDMA , CMOR .

Журнал « Маркетинг в Україні » видається з 1998 року як аналітичне наукове видання з маркетингу . Виходить української мовою
Виходить 1 раз на 2 місяці.
Відділ періодики отримує цей журнал з 2001 року .
Вашій увазі пропонується початок статей .
Ознайомитися з цим та іншими випусками Ви зможете за адресою :
м Дніпро ,
пр . Дмитра Яворницького , 18 .
Відділ періодики ДОУНБ .
Тел . ( 0562) 47-37-72


Сторінки журналу :   1 

Вісник Дніпропетровської державної фінансової академії Серія: Економічні науки
Науково-теоретичне видання
 
 

Вісник Дніпропетровської державної фінансової академії Серія: Економічні науки Науково-теоретичне  видання

Журнал має статус «наукового фахового видання з економічних наук».
Виходить з 1999 року.
Видається 2 рази на рік.
Засновник: Міністерство освіти та науки України.
Метою журналу є забезпечення спеціалістів фінансової системи якісно інформацією з питань фінансів, економіки, трудових відносин, управління персоналом, бухгалтерського обліку та аудиту.
Відділ періодики отримує це видання з 2013 року.
До Вашої уваги пропонуються зміст та перші сторінки статей.
Ознайомитись з представленим та іншими номерами журналу можна за адресою:
м. Дніпропетровськ,
пр. Д. Яворницького , 18.
Відділ періодики ДОУНБ.
Тел.(0562) 47-37-72


Сторінки журналу :   1   2 

Справочник экономиста
Профессиональный журнал
 
 

Справочник экономиста Профессиональный журнал

Журнал об экономике для экономистов, финансистов, бухгалтеров.
В каждом номере журнала – только актуальные статьи о планировании деятельности предприятия, определении себестоимости, ценообразовании и ценовой политике, бюджетировании, управлении финансами и персоналом на примерах предприятий различных отраслей. Вы узнаете о том, как провести анализ рентабельности, прибыли и финансовой устойчивости предприятия, как сократить налоговую нагрузку, оценить рынок и построить сбытовую сеть, как использовать информационные технологии в логистике и не только, найдете ответы на многие другие вопросы, возникающие в вашей повседневной деятельности.
Выходит 1 раз в месяц.
Учредитель и издатель ООО «МЕДИА – ПРО».
Журнал выходит с 2004 года.
Отдел периодики получает этот журнал с 2016 года.
Вашему вниманию предлагается начало статей та зміст журналу.
Ознакомиться с этим и другими выпусками Вы сможете по адресу:
г. Днепропетровск,
пр. К. Маркса, 18.
Отдел периодики ДОУНБ.
Тел.(0562) 47-37-72

Сторінки журналу :   1   2