Кардава Зурабі

Кардава Зурабі


     Генеральний директор видавництва «Баланс Бізнес Букс»

   

Прийміть щиру подяку за безкоштовно передану (11.10.2019 р.) літературу в обмінний фонд бібліотеки. Надійшло 55 видань.

Серед книжок - ділова література українських авторів та переклади провідних світових видавництв. Основні напрямки: менеджмент, керування персоналом, маркетинг і продажі, економіка й фінанси, банківська справа, історія успіху, кар’єра.

Нова книга


Гамильтон П. Как провести успешный семинар. Пошаговое руководство для организаторов лекций, воркшопов и мастер-классов.- Дн-ск: Баланс Бизнес Букс, 2017.- 272 с.

допоможе організувати і провести максимально ефективний захід. Грунтуючись на самостійно розроблених і перевірених на практиці методах, автор розповідає читачам, як планувати, модерувати і проводити ефективні семінари. Тут є все, що необхідно для практичної роботи: докладний опис інструментів, необхідних для підготовки та проведення заходу; методів організації колективного мислення команди; поради та рекомендації в контексті тайм-менеджменту семінару; способи пошуку натхнення і вдосконалення креативних навичок. Все це дасть можливість не тільки провести успішний семінар, але й отримати в результаті цілий спектр ефективних бізнес-ідей.


У книзі


Александров А. Банковский менеджмент частного крупного капитала. Теория и практика Private Banking.- Дн-ск: Баланс Бизнес Букс, 2016.- 230 с.

об'єктом дослідження є досить новий для українських реалій напрямок банківської діяльності - Private Banking & Wealth Management (обслуговування приватного великого капіталу). Проаналізовано історію розвитку сегмента заможних осіб в Україні, соціально-психологічні звички використання фінансових інструментів. Досліджено традиції і культура ведення цього бізнесу. Розглянуто проблемні питання становлення і розвитку українського Private Banking. Книга призначена для науковців, практиків фінансового бізнесу, фахівців державних структур, викладачів, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів, а також для читачів, які цікавляться перспективними напрямками банківської діяльності.


Рідкісним зразком бізнес літератури є книга доктора Джагдіша Н.Шета, в якій важлива тема розкрита автором не тільки ретельно, але і справді надзвичайно цікаво


Шет Джагдиш Н. Саморозрушительные привычки хороших компаний и как ибавиться от них /Пер.с англ.; под ред. И.В.Тараненко.- Дн-ск: Баланс Бизнес Букс, 2012.- 320 с.

«Ви можете прочитати безліч книг, в яких розповідається, як зробити вашу компанію великої. Але якщо ви домоглися успіху, пам'ятайте: будь-який успіх підступний. І, тут, до вас, на допомогу прийде Джагдиш Шет, один з найбільш спостережних ринкових аналітиків. Він розповість вам, як можна уникнути семи шкідливих звичок що руйнують здоров'я корпорації».


Це видання –


Хантер Г., Саперштайн Дж. Практические пути улучшения маркетинга для роста вашего бизнеса: Как новое понимание потребностей клиента и инноваации ведут к росту ценности бренда и бизнеса в целом / Пер.с англ.; под ред. И.Рубис.- Дн-ск: Баланс Бизнес Букс, 2012.- 272 с.

незамінна книга для будь-якого маркетолога, менеджера і бізнес-стратега. Тут легендарний інноватор маркетингу, Хантер Гастінгс, розповідає про те, як за допомогою маркетингу можна домогтися систематичного зростання прибутковості бізнесу, як формувати цінність бренду і збільшити акціонерну вартість.

Книга адресована маркетологам, менеджерам, бізнес-стратегам, а також буде цікава широкому колу читачів.


Як и де збирати інформацію про своїх майбутніх і існуючих клієнтів? Як розпочинати боротьбу з конкурентами за нового замовника? Як контролювати ризики и управляти стосунками з клієнтурою? На всі ці питання книга


Озер Луї. Мистецтво комерції: Як розуміти своїх клієнтів і розвивати продажі завдяки інтеграції економівки і комерції / Пер.з англ.- Дн-ськ: Баланс Бізнес Букс, 2008.- 144 с.

має відповіді. Автор презентує найкращі техніки пошуку нових закупівельників ведення переговорів і залучення клієнтів. Він спирається на багатий и тривалий досвід, доповнений найкращими прийомами економічної розвідки, які застосовуються в галузі комерції.


Для початківців-ентузіастів по освоєнню нардів та досвідчених гравців автор у  книзі



Чеботарев Р. Длинные нарды.- Дн-ск: Баланс Бизнес Букс, 2010.- 251 с.

викладає основні правила. Тут дано визначення ігрових прийомів, використовуваних в нарди, і наведено їх опис. Окремі розділи книги присвячені розгляду таких питань, як: «Методики розрахунків», «Шешар», «Початок гри», «Середина гри», «Закінчення гри». Для наочності тут наведено більше 400 малюнків, а також таблиці і діаграми. В кінці книги поміщений глосарій.


Незамінним практичним посібником, як для досвідчених професіоналів, так і для студентів буде словарь


Ядин Даниэль. Международный словарь маркетинговых терминов / Пер.с англ.; Под.ред. Н.В.Савченко и Е.Е.Козлова.- Дн-ск: Баланс Бизнес Букс, 2007.- 608 с.

Видання пропонує визначення найбільш часто використовуваних маркетингових термінів та професійної лексики, а також поглиблене пояснення прийомів, методів і процедур, які використовуються в маркетингу і суміжних з цією дисципліною. Словник містить чіткі пояснення, спостереження і докладні коментарі, а також рекомендації та поради, засновані на практичному досвіді.


Ця книга


МакНейл Р. Маркетинговые исследования в сфере В2В:Анализ и оценка рынков товаров для бизнеса / Под ред. Е.Е.Козлова.- Дн-ск: Баланс Бизнес Букс, 2007.- 432 с.

є неоціненним помічником для студентів, дослідників ринку і всіх тих, хто користується результатами досліджень. У ній міститься безліч конкретних прикладів досліджень, що демонструють практику проведення досліджень в сфері В2В, області їх застосування та використання.


Автор книги-путівника


Шварц П. Оценка степени удовлетворенности потребителя:Как узнать,что на самом деле думают люди / Под ред. Е.Е.Козлова.- Дн-ск: Баланс Бизнес Букс, 2007.- 352 с.
демонструє, яким чином можна досягти оптимальних результатів у ході дослідження. Книга представляє собою посібник з усіх практичних завдань, пов’язаних із розробкою та здійсненням дослідницького проекту.


Енциклопедією короп-фішинга і єдиним посібником, що задовольняє запити будь-якого рибалки - як досвідченого короп’ятника, так і новачка коропової спортивної риболовлі є видання


Кроу С., Хьюз Р.Откройте для себя карп-фишинг: Полное руководство по ловле карпа / Пер.с англ.; под ред. Р.А.Новицкого.- Дн-ск: Баланс Бизнес Букс, 2007.- 240 с.

Книга містить багато корисної інформації та порад щодо лову самих хитрих і обережних коропів.


Ця книга


Ферли Джозефин. Библия натуральной косметики / Пер.с англ.- Дн-ск: Либри, 2007.- 160 с.

про натуральну косметику, яку будь-яка жінка зможе виготовити своїми рукамі. Джозефін Ферлі пропонує безліч рецептів натуральної косметики, створювати і використовувати яку одне задоволення. Читачам обов'язково сподобаються косметичні засоби для догляду за шкірою всіх типів, руками, нігтями, стопами ніг, волоссям, шкірою навколо очей і губ, а також чудові аромати, засоби для ванн і трав'яні чаї. Допоможуть зберегти молодість і поради автора по релаксації і масажу.


Викладачам і студентам також буде корисна книга,


Роберто Майкл А. Почему великие лидеры не принимают ответ «да»: Управление конфликтом ради консенсуса / Пер.с англ.- Дн-ск: Баланс Бизнес Букс, 2006.- 223 с.

оскільки в ній описані нові концепції прийняття рішень всередині організацій і запропоновано ряд цікавих прикладів, одночасно, що стосуються теорії і практики. Це видання - практичне керівництво для лідерів, які бажають поліпшити спосіб прийняття складних і пов'язаних з ризиком рішень.

Актуальні відомості про діюче законодавство перетворюють це видання


Армстронг М, Стивенс Т. Оплата труда: Практическое пособие по построению оптимальной системы оплаты труда и вознаграждения персонала \Пер.с англ. О.В.Теплых; По ред.Т.В. Герасимовой.- Дн-ск: Баланс Бизнес Букс, 2007.- 512 с.

у настольну книгу для практиків управління персоналом. Цей посібник буде також корисним для студентів, викладачів та фахівців в цій галузі.



Добрим порадним і помічником в професійному зростанні  є книга


Аллен Джуди. Ночной гольф на Барбадосе: Планирование и организация специальных бизнес-мероприятий / Пер.с англ.- Дн-ск: Баланс Бизнес Букс, 2006.- 368 с.

В ній докладно проілюстровано прикладами організація свят, конференцій, зльотів і інших масових заходів, висвітлюється  кожна стадія підготовки івенту, тому може бути використана як комплексними фірмами з проведення свят, семінарів, так і організаціями, що спеціалізуються на підготовці одного з етапів.

Своєю унікальністю фахівців відповідних галузей зацікавлять і інші видання:



Акофф Рассел. Идеализированное проектирование: Как предотвратить завтрашний кризис сегодня. Создание будущего организации / Р.Акофф, Дж. Магидсон, Эддисон Г.; пер.с англ.- Дн-ск: Баланс Бизнес Букс, 2007.- 320 с.





Керш С.Дорожная карта бизнес-инвестора. Как повысить стоимость компании за счет эффективных инвестиций. Руководство менеджера / Под ред.Е.Е.Козлова.- Дн-ск: Баланс Бизнес Букс, 2006.- 240 с.





Харилло Карлос. Стратегическая логика: Логическая основа решения стратегических проблем бизнеса /Пер. С англ.; под ред. О.Б.Максимовой.- Дн-ск: Баланс Бизнес Букс, 2005.- 304 с.