Видатні бренди світу
Перегляд виставки
1557072кп хр чз
658.8:659](477)"20"
Д 37
10 успішних українських брендів. - Брустурів: Дискурсус, 2017. -188 с.
«10 успішних українських брендів» — книжка про найкращі компанії й організації України, які задають ритм у своїх сферах. Це щирі й натхненні історії створення власного бізнесу чи ініціативи. Історії про самовіддачу, про помилки й успіх, про тяжку, але натхненну працю. Засновники брендів розкривають власні стратегії розвитку, розповідають, як вони виходили з кризових ситуацій і що дозволило їм вирізнитися з-поміж конкурентів. Історія кожного бренду супроводжується відвертим інтерв’ю із засновником, що розкриває його як особистість. Книжка «10 успішних українських брендів» стане джерелом унікального корисного досвіду й натхнення, для тих, хто хоче змінювати себе і світ навколо.
ф1568092кп чз
005.322
С 16
Саленбахер, Юрґен. Креативний особистий брендинг. -Х.: Ранок; Х.: Фабула, 2019. -223 с.
У цій інноваційній книжці Юрґен Саленбахер ділиться своїм унікальним методом особистого тренінгу, який має на меті розвиток творчого мислення та інновацій. Цей метод, що спершу був розроблений як спосіб управління розвитком кар’єри, може стати в пригоді будь-якій людині, яка прагне з’ясувати, що вона може запропонувати світові.
3. 1551505кп хр чз
658.8:659
Н 93
Ньюмеєр, Марті Заг. ZAG: [найкращий посіб. із брендингу]. -Харків: Клуб сімейного дозвілля, 2017. -191 с.
Чому назва бренду така важлива для просування? Як виділитися серед безлічі імен? Що робити, щоб бренд запам'ятали та купували? Книжка «Zag. Найкращий посібник з брендингу» відповість на ці та багато інших питань!
6. 1568064кп чз
658.821
Т 65
Траут, Джек Рівкін Стів. Диференціюйся або помри. Виживання в епоху вбивчої конкуренції. -Харків: Ранок; Харків: Фабула, 2019. -239 с.
Проблема занадто широкого вибору впливає не тільки на споживача, а й на виробника чи продавця. Тепер мало виробляти якісний товар і виконувати забаганки клієнта — так роблять усі. То ж як виділитися серед десятків, сотень, тисяч однакових продуктів? Джек Траут і Стів Рівкін навчать вас звертати на себе увагу покупця й виокремлюватися серед товарів однієї категорії. Автори пропонують кілька універсальних, не прив’язаних до конкретного продукту способів диференціації та наводять приклади успішних компаній, які досягли в цьому успіху.
ф1568042кп чз
658.8:659
М 91
Муті, Ідріс. Брендинг за 60 хвилин. -Харків: Фабула; Харків: Ранок, 2019. -254 с.
Будь-який успішний бізнес, великий чи маленький, глобальний чи локальний, мусить мати стратегію, і не обов’язково заскладну. Як же вийти за рамки успішної компанії і стати світовим брендом? Як найефективніше взаємодіяти з клієнтами, конкурентами і партнерами? Як визначити провідну ідею, найцінніші можливості своїх товарів та послуг, розвиватися і створювати нові торговельні марки та ринки? Відповіді на всі ці запитання — у книжці професора Ідріса Муті, маркетолога, бізнес-стратега, розробника бізнес-інновацій, всесвітньо відомого лектора і спікера. Для всіх, хто має стосунок до бренд-менеджменту та розробляння бізнес-стратегій, а також для підприємців, керівників різних рівнів, маркетологів
ф1558223кп чз
К 20
Каплунов, Денис. Нейрокопірайтинг. 100+ засобів впливу за допомогою тексту. -Харків: Ранок; Харків: Фабула, 2019. -352 с.
У книзі «Нейрокопірайтинг» об’єднано понад 100 прийомів впливу на свідомість читача за допомогою різних словесних хитрощів. Ви зможете збагатити ними свої тексти, до вас приплине хвиля натхнення, і я більш ніж певен, — ви зможете за їхньою допомогою прийти до самостійних ідей і власних секретів