Архiв надходжень

Переглянути цікавi надходження


« початок ‹ назад ... 120 121 122 123 124 125 126 127 ... вперед › кінець »
 


Антонян Ю.М. Исследование Апокалипсиса.- М.: Логос,, 2005.- 264c. Впервые в отечественной литературе публикуется научное исследование Апокалипсиса – заключительной, самой таинственной и пророчащей будущее книги Библии. Для объяснения ее положений привлечен огромный философский, культурологический, психологический, исторический, мифологический и религиоведческий материал.



Кузнецов А. Американский папа, русский папа. Русский папа рекомендует: Особенности выживания в русском бизнесе.- М.: Ось-89,, 2005.- 224c. Джерела багатства, фінансові потоки, грошові моря й океани, загрози які несуть гроші, і загрози вашим грошам – тема цієї книги. Як жити щоб жити добре, але зуміти вижити у світі бізнесу, повному небезпек? Як і де відкрити свою компанію або офіс? Як і де відкрити свої рахунки? Як заробити й не втратити свій мільйон? Як стати бізнесменом - невидимкою Відповіді на ці й інші питаня – тема цієї книги.



Литвак М.Е Психологическое айкидо:.- Ростов н/Д.: Феникс,, 2005.- 224c. У книзі описана оригінальна методика психологічного тренінгу, що допомагає налагодити спілкування в різних сферах діяльності. Вона заснована на принципі амортизації, розробленого автором.



Пайн ІІ, Джозеф Б., Гилмор, Джеймс Х. Экономика впечатлений: работа – это театр, а каждый бизнес – сцена..- М.: Вильямс,, 2005.- 304c. Для успішного ведення бізнесу одних тільки товарів вже недостатньо, так стверджують автори цієї книги. Споживачі, що втомилися від стандартизованої продукції, прагнуть отримати товар, створений спеціально для них, що також відповідає їхньому внутрішньому світу. Тому, на думку авторів, у цей час зароджується нова економіка – економіка вражень, орієнтована на відчуття споживача. У контексті цієї економіки автори пропонують відмовитися від традиційних стосунків між компанією та клієнтами; замість цього компанія повинна стати "режисером вражень", а клієнти "глядачами" або "гістьми".



Сироткина И.В Как приготовить вкусный бренд..- М.: Альфа-Пресс, 2005.- 200c. Що таке бренд? Для чого він потрібний? Яку роль він відіграє при організації ефективної діяльності підприємства? Відповіді на ці актуальні питання дають далеко не всі люди, що працюють у сфері бізнесу. Брендинг – це “тонка справа” що вимагає не тільки знань у сфері організації та ведення бізнесу, але й знань психології. У зв'язку з цим виникають інші питання: "Якою інформацією потрібно володіти для створення бренда і як створити бренд?" Докладні відповіді на ці питання ви зможете знайти в цій книзі.



100 знаменитых площадей мира. Величайшие сокровища человечества на пяти континентах.- М.: Изд-во Мир книги,, 2005.- 208c. З далекої давнини багато міст будувалися навколо великих ринків. Поступово ринки перетворювалися в площі, їх вигляд відбивав силу і багатство міста, а знать і заможні купці вважали престижним жити в самому його серці. Так біля площ зводилися розкішні палаци й особняки, поруч - церкви і суспільні будинки, багато хто з яких нині являють собою велику історичну цінність як пам'ятники архітектури.



Алдер Г СQ, или Мускулы творческого интеллекта.- М.: ФАИР-ПРЕСС, 2004.- 496c. Якщо вам потрібно здати тести СQ або ЕQ, якщо у вас є намір більш творчо підходити до своєї роботи або застосовувати творчий підхід у повсякденному житті, ця книга для вас. Ви довідаєтеся , як працює мозок людини, як повніше використовувати свої розумові здібності, як стати по-справжньому творчою особистістю



Валладарес Дж. А Ремесло копирайтинга.- СМПБ.: Питер, 2005.- 272c. Ця книга - про копирайтинг, специфіку роботи і взаємини у рекламному агенстві. "Ремесло копірайтинга" - універсальний підручник, що розповідає, як створювати рекламний текст у всіх частинах світу, без прив'язки до конкретної країни і її менталітета, адже прийоми створення таких текстів по своїй суті космополитичні і не знають кордонів й умовностей.



Валладарес Дж. А Ремесло копирайтинга.- СМПБ.: Питер, 2005.- 272c. Ця книга - про копирайтинг, специфіку роботи і взаємини у рекламному агенстві. "Ремесло копірайтинга" - універсальний підручник, що розповідає, як створювати рекламний текст у всіх частинах світу, без прив'язки до конкретної країни і її менталітета, адже прийоми створення таких текстів по своїй суті космополитичні і не знають кордонів й умовностей.



Захаржевская Р.В История костюма: От античности до современности..- М.: РИПОЛ классик,, 2005.- 288c. Автор книги ─ один з найвідоміших фахівців з історії костюма ─ знайомить читача з різними стилями і напрямками в розвитку цієї області мистецтва. Ви дізнаєтесь, як одягалися в часи античності і Середньовіччя, що було модним при дворі Людовика ХІV і в період Директорії, як змінювався костюм протягом сторіч.