.  

Як дистанційно подати уточнюючі дані до своєї пенсійної справи

//Український пенсіонер. - 2024. - №12. - С.1  ( 02.04.2024 )

Як це зробити?
Крок 1. На вебпорталі Фонду у правому верхньому куті екрану натисніть кнопку “Вхід” та авторизуйтесь за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Крок 2. В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі “Щодо пенсійного забезпечення” оберіть опцію “Внесення змін до пенсійної справи”.

Крок 3. У вікні, що відкриється, із переліку заяв оберіть ту, яка вам потрібна (“Заява про зміну способу виплати пенсії (у разі зміни способу виплати – з пошти на банк або навпаки)”, “Заява на зміну виплатних реквізитів (у разі зміни банківських реквізитів або адреси проживання)”, “Заява на виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному держутриманні”, “Заява про переведення виплати з Укрпошти на Ощадбанк через платіжну систему MY TRANSFER”, “Заява про зміну особистих даних пенсіонера (у разі зміни ПІБ та/або паспортних даних)”. Натисніть на обране вікно.

Крок 4. У полях заяви, яка з’явиться на екрані, відредагуйте необхідні дані, перевірте записи.
  З повним текстом можна ознайомитись у відділі періодики ДОУНБ за адресою пр. Д. Яворницького 18, а також  в інтернеті:  

https://fin.informator.ua/uk/yak-distanciyno-podati-utochnyuyuchi-dani-do-svoyeji-pensiynoji-spravi-pokrokova-instrukciya