.  Втратили трудову книжку – що робити?
//Соціальний захист сьогодні. - 2019. - №3-4. - С.59  ( 30.04.2019 )

Дублікат трудової книжки або вкладиш до неї заповнюється за загальними правилами. У розділи «Відомості  про  роботу», «Відомості про нагородження» і «Відомості  про  заохочення» при заповненні дубліката вносяться записи про роботу, а також про нагородження і заохочення за місцем останньої роботи на підставі раніше виданих наказів (розпоряджень). Якщо працівник до влаштування на це підприємство вже працював, то при заповненні дубліката трудової книжки в розділ «Відомості про роботу» у графу  3  спочатку вноситься запис про загальний стаж його роботи до влаштування на це підприємство, який підтверджується документами. Загальний стаж роботи записується сумарно, тобто зазначається загальна кількість років, місяців, днів роботи без уточнення, на якому підприємстві, в які періоди часу і на яких посадах працював у минулому власник трудової книжки. 
  З повним текстом можна ознайомитись у відділі періодики за адресою: пр. Д. Яворницького,18, а також в інтернеті:   https://buhgalter.com.ua/news/kadrova-sprava/vtratili-trudovu-knizhku-shcho-robiti/