Архiв надходжень
Переглянути цікавi надходження
« початок ‹ назад ... 31 32 33 34 35 36 37 38 ... вперед › кінець »
1551779кп хр ; 159.922.73
Кириллова, Е. А. Тревожный ребёнок [Текст] / Е. А. Кириллова, Е. Э. Беляева.- Харьков : Основа, 2015.- 191c. Чому одні діти сміливі й активні, а інші - боязкі і нерішучі? Якщо ваша дитина дуже чутлива і тривожна і ви час від часу ставите собі таке питання, тоді ця книга для вас. У книзі ви знайдете відповіді на свої питання щодо виховання та підтримки надмірно нерішучого і боязкого малюка. Матеріали книги допоможуть дорослим: сформувати цілісне уявлення про внутрішній світ тривожної дитини; розібратися з причинами виникнення тривожності, сором'язливості, різних дитячих страхів; ознайомитися з принципами ефективного батьківства у вихованні тривожної дитини.
1546898кп чз ; 159.922.7
Млодик, И. Ю. Метаморфозы родительской любви, или Как воспитать, но не калечить [Текст] / И. Ю. Млодик..- К. : СВАРОГ, 2017.- 160c. Ця книга про батьківську любов. Про те, яким чином батьки, абсолютно переконані в тому, що творять благо, намагаються впливати на своїх дітей, і до чого це може привести. Про те, як і коли батьківська влада перетворюється з опори і необхідності в руйнівну силу. Про наслідки такого насильницького виховання і альтернативні способи вибудовувати відносин з власними дітьми. Книга адресована всім, хто готовий замислюватися над тим, що саме ми робимо, виховуючи наших дітей, і зробити все можливе, щоб насильства в світі стало менше.
1551641кп чз ; 159.922.7
Титаренко, Т. М. Такие разные дети [Текст] / Т. М. Титаренко.- Харьков ; Белгород : Клуб Семейного Досуга, 2016.- 318c. Що робити, якщо дитина не слухається? Як в цьому випадку не сердитися і не конфліктувати? Про це ви дізнаєтеся з книги. У ній немає готових рецептів, але вона допоможе вам виробити індивідуальний, творчий підхід до вирішення проблем. А за допомогою наведених тестів ви навчитеся визначати темперамент і характер дитини, розвинете батьківські таланти і зробите себе і дітей щасливішими.
1551498кп хр ; 159.922.7
Шрагіна, Л. 15 табу для мамусь і татусів, або Батьківські помилки з любові до дітей [Текст] / Л. Шрагіна.- Львів : Вид-во Старого Лева, 2016.- 130c. Чому діти не завжди поводяться так, як нам хочеться? Чому їхня поведінка нас дратує? Чому вони часто чинять нам на зло? Чи цілком усвідомлюють такі свої вчинки? Якими внутрішніми мотивами і причинами керуються? Відповіді на ці запитання – чи не найболючіші для нас, батьків. Але варто пам’ятати: вони, наші діти, не народжуються зухвалими, деспотичними чи егоїстичними. Вони стають такі, якщо ці риси за певних обставин у спілкуванні з іншими людьми допомагають їм домогтися бажаного. Про те, як уникнути прикрих помилок у вихованні, про табу для батьків у спілкуванні зі своїми дітьми йтиметься у цій книжці.
ф1544497кп хр ; 65.290.2я73
Корпоративна соціальна відповідальність: моделі та управлінська практика [Текст] : підручник.- К. : Фарбованний лист, 2011.- 470c. Це фундаментальний підручник з корпоративного управління, в якому цілісно та систематизовано висвітлено теоретико-методологічні основи, структуру, сутність, етапи розвитку, місце та роль інститутів власності, різних видів економічних інтересів та корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) фізичних та юридичних осіб, які мають свою долю або зацікавленість в статутному складі капіталу підприємства. В підручнику досить логічно підібрані цитати та висловлювання представників компаній, експертів, які яскраво відображають сутність теми, порівняння міжнародних та українських тенденцій, в тому числі і практик різних компаній.
1544830кп хр ; 65.050.22(4УКР)
Роль брендинга городов в эпоху перемен [Текст] / Ин-т трансформации о-ва ; под общ. ред. О. И. Соскина.- К. : [Ин-т трансформации о-ва], 2012.- 112c. Мета книги - показати, яким чином формується, підтримується і просувається бренд міста на основі європейського досвіду брендування територій. При цьому особливу увага приділяється успішним практикам голландських міст в цій сфері. Дана робота є оригінальним підсумковим інтелектуальним продуктом проекту «Роль брендингу міст в епоху змін: європейський досвід для України», який був ініційований, розроблений і реалізований Інститутом трансформації суспільства (Київ) у рамках програми малих проектів Посольства Королівства Нідерландів (Матра КАП). Підготовлене видання є для України унікальним. Книга має науково-практичне і методологічне значення. Вона буде корисною і цікавою, насамперед, керівникам місцевих органів влади, а також експертам, науковцям, викладачам і студентам вищих навчальних закладів України, широкого кола людей, які цікавляться питаннями територіального маркетингу і брендингу.
1549939кп чз ; 330.342-043.93(100)
Аджемоґлу, Д. Чому нації занепадають. Походження влади, багатства та бідності [Текст] : пер. з англ. / Д. Аджемоґлу, Д. Робінсон ; пер. з англ. О. Дем’янчук.- К. : Наш формат, 2017.- 435c. Аджемоґлу та Робінсон стверджують, що економічний успіх держав не залежить від культури, клімату чи географічного положення. Автори запевняють, що тільки ті країни стали успішними, які повалили владний устрій і створили суспільства, де головною цінністю стали рівні економічні та політичні права кожного. Книга «Чому нації занепадають» відповідає на важливе питання: чому одні країни багаті, а інші – бідні? Одна з найкращих книг 2015 року за версією Марка Цукерберга, а також книга, яка входить у список mustread-літератури Білла Ґейтса...
1544676кп чз ; 65.290-132
Кім, В. Ч. Стратегія блакитного океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції [Текст] / В. Ч. Кім, Р. Моборн.- Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2016.- 382c. «Стратегія блакитного океану» — одна з найвідоміших книг зі стратегічного планування останніх десятиріч. За 10 років із часу виходу з друку не полишала Топ-10 бізнес-видань на Amazon, стала бестселером на п’яти континентах, перекладена більш ніж 40 мовами та розійшлася накладом у 3,5 мільйона примірників. Викладені в ній ідеї довели свою ефективність не лише в бізнесі, але й у діяльності некомерційних організацій, державному секторі, виконавчій владі та навіть у мистецтві. Це нове й розширене видання доповнено досвідом практичного застосування стратегії, рекомендаціями з перетворення досягнень на постійний процес оновлення та аналізом найпоширеніших пасток, які чекають на шляху до створення комерційно переконливого блакитного океану.
1549937кп чз ; 005.21
Коллінз, Д. Від хорошого до величного. Чому одні компанії прориваються, а інші - ні [Текст] / Д. Коллінз ; пер. з англ. О. Савчин.- К. : Наш формат, 2017.- 368c. У цій книжці Коллінз аналізує діяльність і структуру компаній, яким вдалося здійснити прорив у вищу лігу бізнесу. Він відібрав фірми, які, попри всі кризи, п'ятнадцять років поспіль показували найкращі результати у своїй галузі. Як Gillette, Kimberly-Clark, Philip Morris та іншим вдалося взяти настільки високу планку? Джим Коллінз вивів формулу—дев’ять кроків, які дозволять розкрутити маховик успіху до швидкості, яка приносить шалені прибутки.
1544829кп хр ; 65.290.2
Куринько, Р. Осваиваем КСО: просто о сложном [Текст] / Р. Куринько.- К. : Журнал Радуга, 2011.- 204c. В сучасних умовах розширення міжнародних економічних зв'язків, процесів глобалізації та підвищеної турбулентності провідними країнами світу активно використовуються прийоми і методи економічних, валютно-фінансових і біржових воєн. Під впливом різко зростаючої напруженості в світі відбувається зростання антисоціальних явищ і людської агресії: безробіття, зниження якості життя, терористичні акти, корупція в особливо великих розмірах. Раціональною відповіддю на ці сучасні виклики є концепція корпоративної соціальної відповідальності. Коректне визначення терміну "корпоративна соціальна відповідальність" є вельми нетривіальним завданням.