Перова Ольга  Узяли курс на відродження електротранспорту
// Голос України. - 2016. -№ 222. - С. 10  ( 22.11.2016 )

У Дніпрі взято курс на відродження муніципального електротранспорту, знищеного, за словами міського голови Бориса Філатова, за попередньої влади на догоду маршрутникам. , у яких було потужне лобі в міській раді.

Як зазначив Борис Альбертович на зустрічі з колективом депо № 1 КП «Міськелектротранспорт», він зробить усе, щоб у міських тролейбусах і трамваях їздити було  не тільки комфортно, а й модно. Цьому сприятиме святковий настрій у салонах, який забезпечуватимуть одягнені в уніформу вагоноводи, наявність Wі-Fі та інші фактори.
Приводом для зустрічі міського голови із транспортниками став 55-річний ювілей депо, яке справді переживає не найкращі часи. У колективі через мізерні зарплати давно утворилися кадрові прогалини. Щоб одягти в уніформу водіїв і вагоноводів, не кажучи вже про те, щоб надихнути їх на створення святкового настрою в салонах, потрібно спочатку знайти фахівців... Погане ставлення до міського електротранспорту попередників нинішніх хазяїв муніципалітету Дніпра призвело не тільки до дефіциту водіїв, кондукторів, механіків, а й до занепаду матеріальної бази. З міських доріг зникли не просто машини, а цілі маршрути, рейки тощо.
Оголошуючи стратегічний курс на відродження комунального електротранспорту, Борис Філатов сказав про те, що дав завдання своїм фахівцям «відшукати можливості» для підвищення зарплати працівникам на підприємствах. Але, зрозуміло, що не тільки матеріальний стимул вдихне життя в багатостраждальний електротранспорт, а й відновлення рухомого складу, яке вже розпочалося.
    Першою ластівкою нової ери пасажирських перевезень Дніпра Борис Філатов назвав тролейбус Белкомунмашу (на знімку), що прибув напередодні в розпорядження депо № 1. За ним з’являться й інші — усього 13
  Полный текст смотри в отделе периодики по адресу: пр. Д. Яворницкого, 18 и на сайте газеты: http://www.golos.com.ua/article/279582