
. Там, де ризик стає буденністю
//Форбс. - 2024. - Грудень. - №6. - с. 20-22 ( 01.04.2025 )
П’ять років тому Лілія Сємєйкіна з Дніпра вперше спробувала зварити мило вдома. Процес захопив її настільки, що вона почала вивчати тему виготовлення косметики в українських і закордонних джерелах. «Хотіла запустити жіночу косметичну лінію, але чоловік Кирило запропонував почати з чоловічої – там менше конкуренції», – згадує Лілія. У 2019 році подружжя орендувало 70-метрову майстерню і створило бренд «Борода», почавши з виготовлення мила для бороди. «Ми не лише просували бренд, а й знайомили аудиторію з продуктом, про який тоді мало хто чув», – розповідає вона. Для залучення клієнтів продукцію рекламували в соцмережах, додавши до асортименту бальзами та олії для бороди. З повним текстом можна ознайомитись у відділі періодики ДОУНБ за адресою пр. Д. Яворницького 18, а також в інтернеті: