Дніпропетровщина на сторінках центральних періодичних видань
.  Там, де ризик стає буденністю
//Форбс. - 2024. - Грудень. - №6. - с. 20-22  ( 01.04.2025 )

П’ять років тому Лілія Сємєйкіна з Дніпра вперше спробувала зварити мило вдома. Процес захопив її настільки, що вона почала вивчати тему виготовлення косметики в українських і закордонних джерелах. «Хотіла запустити жіночу косметичну лінію, але чоловік Кирило запропонував почати з чоловічої – там менше конкуренції», – згадує Лілія. У 2019 році подружжя орендувало 70-метрову майстерню і створило бренд «Борода», почавши з виготовлення мила для бороди. «Ми не лише просували бренд, а й знайомили аудиторію з продуктом, про який тоді мало хто чув», – розповідає вона. Для залучення клієнтів продукцію рекламували в соцмережах, додавши до асортименту бальзами та олії для бороди. З повним текстом можна ознайомитись у відділі періодики ДОУНБ за адресою пр. Д. Яворницького 18, а також  в інтернеті:  

https://forbes.ua/business/tam-de-rizik-stae-budennistyu-istorii-pidpriemtsiv-iz-mikolaeva-ta-dnipra-yaki-popri-kritichnu-blizkist-do-frontu-y-postiyni-obstrili-prodovzhuyut-rozvivati-vlasni-biznesi-23122024-25748