Шевченко Оксана  Якісний контент, час і просування: як популяризувати подкасти в бібліотеці
// Бібліотечний форум: історія, теорія і практика, 2024. -№ 2. - С. 14-15  ( 08.08.2024 )

Подкастинг є невіддільною частиною життя мільйонів слухачів по всьому світу. Його популярність зростає щодня. Подкасти створюються з різними цілями, для різноманітної аудиторії на необмежене коло тем.
Люди насолоджуються улюбленими програмами під час прогулянок, поїздок на роботу, у спортзалі чи
вдома. Використовуючи у роботі сучасні підходи до популяризації книги та читання, бібліотекарі також
створюють бібліотечні тематичні подкасти. У сучасному світі комунікацій саме аудіовізуальній рекламі
відводиться досить важливе місце для поширення інформації про бібліотечні фонди та сервісні послуги.
Прослуховування аудіоподкастів дозволяє охопити більшу аудиторію, залучити зацікавлених користувачів відвідати бібліотечний сайт, а згодом і саму бібліотеку.
 З повним текстом можна ознайомитись у науково-методичному відділі  ДОУНБ за адресою вул. Савченко, 10.