Василиненко, Віктор  НПЦ і модернізація ланки
Освіта України. - 2021. - №13. - С.10  ( 05.04.2021 )

Проведення реформи професійної (професійно-технічної) освіти має забезпечити виконання трьох базових завдань: децентралізацію управління та фінансування у сфері професійної (професійно-технічної) освіти; забезпечення якості професійної (професійно-технічної) освіти; державно-приватне партнерство у сфері професійної (професійно-технічої) освіти і взаємозв'язок із ринком праці.
Забезпечення виконання завдань в умовах швидкозмінних виробничих технологій і зношеності навчального обладнання закладів на 60%, а у деяких ЗП(ПТ)0 — на усі 100%, можливе за умови створення навчально-практичних центрів. НПЦ є осередками, які сприяють підвищенню фахової компетентності педагогів, обізнаності здобувачів освіти із сучасними технологіями виробництв, надають можливість ЗП(ПТ)0 забезпечувати запити ви-робництв. Оновлення змісту освітнього процесу, зближення його із сучасними технологіями виробництва відбуваються завдяки створенню й ефективному використанню навчально-практичних центрів на базі ЗП(ПТ)0.
СИТУАЦІЯ ЗМІНЮЄТЬСЯ
Ми розуміємо, що професійна освіта більше пов'язана із практикою, аніж із теорією.   З повним текстом можна ознайомитись у відділі періодики за адресою : пр. Д. Яворницького,18