Первий Геннадій  Гуманітаризація освіти у НТУ "Дніпровська політехніка"
// Вища школа. - 2019. -№ 5. - С. 39-47  ( 01.05.2019 )

 ...невід'ємною частиною навчального процесу в технічному чи технологічному університеті має стати гуманітаризація навчального процесу. Ця вимога ставить перед вищою технічною школою завдання розробки нової концепції гуманітарної освіти. Саме гуманітарні кафедри повинні взяти на себе відповідальність за підготовку нового ядра національної інтелектуальної еліти, формування у студентів нової системи ціннісних орієнтацій і соціальних нормативів. Логіка реформи системи вищої технічної освіти передбачає активне залучення всього професорсько-викладацького складу ЗВО до реалізації програми гуманітаризації вищої освіти. Значущість цього процесу пояснюється трьома причинами — гуманітаризація покликана: забезпечити цивілізоване й розумне використання науково-технічного потенціалу, долучити суспільство до культурних цінностей українського народу, забезпечити соціальне замовлення на нові знання та науки. Мета гуманітаризації — доповнити, збагатити, облагородити технічні спеціальності. На виробництві ніхто не буде цікавитися знаннями гуманітарного спрямування. Але ці знання вкрай потрібні у зв'язку зі стрімким розвитком нових технологій в контексті розвитку індустрії.  З повним текстом можна ознайомитись у відділі періодики за адресою : пр. Д. Яворницького,18.