КАЛЕЙДОСКОП ПЕРIОДИКИ

« початок ‹ назад 1 2 3 4 5 6 7 8 вперед › кінець »
 

Всесвітня література в сучасній школі
Науково-методичний журнал
 
 

Призначений для учителів світової літератури та російської мови, методистів, науковців, аспірантів, студентів, а також учнів загальноосвітніх навчальних закладів.
Друкує нормативні документи профільного Міністерства (методичні листи, рекомендації, навчальні програми); висвітлює досвід кращих учителів у школах країни; ознайомлює читачів з методикою проведення позакласної роботи; інформує читачів про актуальні праці вітчизняних літературознавців, їхні дослідження з широкого кола літературно-мистецьких явищ в Україні та за кордоном.
- З офіційних джерел: про вивчення базових дисциплін у ЗНЗ у 2016-2017 н.р.
- До нового навчального року: програма з зарубіжної літератури у 5-9 класах (зі змінами 2016 р.); Списки творів для додаткового читання; Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків 5-7 кл.
Видавець: ДІВП "Педагогічна преса"
Мова видання: українська.
Видається з 1976 року.
Відділ періодики отримує це видання з 1977 року.
До 1984 року журнал називався «Русский язык и летература в школах УССР». З 1984 до 1993 років - «Русский язык и летература в средних учебных заведениях Украины», з 1993 до 1996 років – «Відродження», з 1996 до 2011 року «Всесвітня література в середніх навчальних закладах України». З 2012 року називається «Всесвітня література в сучасній школі»
Русский яз Русский язык и литература в УССР Русский язык и литература в школах УССР
До Вашої уваги пропонуються перші сторінки статей.
Ознайомитись з представленим та іншими номерами журналу можна за адресою:
м. Дніпро,
пр. Дмитра Яворницького, 18.
Відділ періодики ДОУНБ.
Тел.(0562) 47-37-72

Сторінки журналу :   1 

Історія в школі
Науково-методичний журнал
 
 

Журнал для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, викладачів професійно-технічних училищ і вищих навчальних закладів, студентів та аспірантів.
На сторінках журналу друкуються:
— нові програми з історії та суспільних дисциплін для загальноосвітньої школи і профільних класів;
— авторські наукові розвідки з актуальних проблем історії;
методичні розробки сучасних видів уроків (урок — дискусія, урок — детективне розслідування, урок — історична подорож, урок — суд історії тощо) на прикладах з чинних програм для загальноосвітньої школи;
— тематичний блочний виклад уроків з історії України і всесвітньої історії відповідно до нових програм;
— дидактичні матеріали: історія України і всесвітня історія у схемах, порівняльних таблицях, ілюстрованих матеріалах;
— навчальні ігри та роздатковий матеріал з усіх історичних курсів;
— поурочне календарне планування (синхронний виклад історичних курсів);
— матеріали для тематичного опитування;
— біографічні, краєзнавчі, етнографічні, бібліографічні розвідки і методичні розробки;
а також розглядаються питання методології як історичної науки, так і її викладання й навчання в загальноосвітніх закладах. Журнал орієнтується на діяльнісний, творчий підхід до навчання історії, використання —за допомогою сучасних технічних засобів, комп'ютерів зокрема, — інтерактивних методів, дидактичних ігор та інших цікавинок на уроках історії, правознавства і суспільних дисциплін; адже їх вивчення — не тягар, не обов'язок, а бажання якнайповніше пізнати світ навколо вас!
Видавець: Національний педагогічний університет ім. М.Драгоманова та ТОВ "Етносфера".
Мова видання: українська.
Виходить щомісяця.
Відділ періодики отримує це видання з 1996 року.
До Вашої уваги пропонуються перші сторінки статей.
Ознайомитись з представленим та іншими номерами журналу можна за адресою:
м. Дніпро,
пр. Дмитра Яворницького, 18.
Відділ періодики ДОУНБ.

Сторінки журналу :   1 

Комп’ютер у школі та сім’ї
Науково-методичний журнал
 
 

Як правильно використовувати комп’ютер вдома та в школі, щоб він став справжнім товаришем та помічником, а не «троянським конем» чи бомбою повільної дії? Відповідь на ці та інші питання, які дійсно хвилюють батьків та педагогів, можна знайти в цьому спеціальному журналі.
Журнал видається українською мовою. Щоб бути справді впевненим в тому, що рішення щодо використання комп’ютера, є правильні, дорослим буде корисно читати журнал, який надасть багато корисного матеріалу по всім напрямкам. В журналі знайдеться багато теоретичного матеріалу та практичних розробок з безпечного та ефективного використання комп’ютерів та комп’ютерних програм у навчанні дітей, використанні електронних пристроїв задля їх розвитку. Основна аудиторія, для якої створене це видання, уявляє собою педагогів та батьків. Саме їм будуть корисний цей журнал, бо в ньому відображені найбільш сучасні та актуальні теми, з якими дорослі та діти можуть зіткнутися в процесі спілкування з комп'ютером.
Сторінки журналу містять статті, які допоможуть обом сторонам-учасницям навчально-виховного процесу, сім'ї та школі, визначити головні моменти використання найновіших технологій вдома та на уроці. Альтернативою печатному виданню є інтернет-версія журналу, який можна завжди скачати.
Тематика журналу — висвітлення змісту та методики викладання інформатики у школі, використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі та в сім’ї.
Виходить 8 разів на рік.
Видається з лютого 1998 року.
Засновники: Інститут педагогіки НАПН України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, редакція журналу за сприяння Міністерства освіти і науки України.
Журнал включено до Переліку наукових фахових видань України у галузі педагогічних наук.
Журнал внесений до наукометричної бази даних РИНЦ.
Затверджується Вченою радою Інституту педагогіки НАПН України.
Відділ періодики отримує це видання з 1998 року.
До Вашої уваги пропонуються перші сторінки статей.
Ознайомитись з представленим та іншими номерами журналу можна за адресою:
м. Дніпро,
пр. Дмитра Яворницького, 18.
Відділ періодики ДОУНБ.
Тел.(0562) 47-37-72

Сторінки журналу :   1 

Відкритий урок. «Розробки, технології, досвід»
Професійний освітянський журнал
 
 

Найпопулярніше видання України для вчителів, керівників навчальних закладів, управлінців, методистів.
Сенс журналу можна визначити так – "Найкраще для вас і про вас", учителів, керівників навчальних закладів, управлінців, методистів. Це офіційне, професійне й особистісне висвітлювання освітянських проблем і шляхів їх оптимальних рішень.
Провідна мета журналу – інформаційна, професійна й особистісна підтримка кожного українського педагога як учителя, лідера та просто людини, яка небайдужа до сучасного та майбутнього.
Журнал віддає свої сторінки перевіреному практичному досвіду вчителів і колективів шкіл з усіх напрямів роботи навчального закладу.
Журнал для вчителя – майстра своєї справи чи початківця, мешканця мегаполісу чи сільського регіону, філолога чи математика.
Кожний освітянин – читач журналу, небайдужий до своєї професії, отримує своєчасні та необхідні ретельно перевірені матеріали щодо забезпечення своєї повсякденної професійної діяльності.
Матеріали в журналі поділені на три розділи: офіційний, професійний і особистісний, що значно полегшує пошук потрібної інформації тим читачам, які ставлять за мету опрацювати найбільш актуальні для себе матеріали.
Подія. Які найважливіші освітянські події відбулись? На що слід звернути увагу? Над чим варто замислитись? Над чим попрацювати?
Міністерство. Які нормативно-правові документи оприлюднені Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України? Де з ними можна ознайомитись більш ретельно?
Акцент. Які знакові тенденції розвитку української освіти?
Школа. Над чим працюють школи-лідери? Як конкретно вирішуються проблеми освіти, виховання та розвитку учнів?
Інтерв’ю. Розмова з цікавим співрозмовником щодо особистісного бачення освітянських проблем.
Трибуна. Як працюється вчителю сьогодення? Що його турбує, а що надихає?
Мікрофон. Зіставлення різних точок зору на болючі питання життя школи.
Теорія. Яке наукове підґрунтя організації педагогічного процесу? Сучасні концептуальні психолого-педагогічні підходи.
Технологія. Як впровадити на уроках інтерактивність? Як організувати інформаційно-комунікативне навчання?
Виховання. Як виростити гідного громадянина? Як допомогти учню стати людиною? Чи можна осучаснити виховний процес у школі?
Психологія. Чи можна врахувати психологічні та вікові особливості кожної дитини на одному уроці?
Практика. Який урок можна вважати сучасним? Як його підготувати та впровадити? Що цікавого у ваших колег? У рубриці ви знайдете відповіді на ці та інші запитання, пов’язані з навчально-виховним процесом.
Майстерня. Які складові успіху та високих результатів роботи вчителя? А ви спроможні зробити краще?
Позашкілля. Де взяти конкретні розробки проведення класної години, виховного заходу, предметного тижня? Що нового пропонують класні керівники?
Родина. Як провести неформатні батьківські збори? Якщо вчителя та батьки – однодумці, то як налагодити комунікацію?
Особистість. Чи слід доводити, що вчитель – така сама людина зі своїми особистими проблемами?
Право. Як захистити права вчителя? А чи так вже й багато прав у вчителя?
Здоров’я. Хіба здоров’язберігаючі технології стосуються тільки учнів? А як щодня виглядати бездоганно?
Форум. Анотації всіх робіт учасників форуму педагогічний ідей „Урок” за останній місяць.
Дозвілля, перерва, велика перерва, гороскоп. А чи є читачі, які тільки ці матеріали й читають?
Засновник та видавець: Видавництво "Плеяди"
Мова: українська, російська.
Періодичність: 12 номерів на рік.

Відділ періодики отримує це видання з 2001 року
До Вашої уваги пропонуються перші сторінки статей.
Ознайомитись з представленим та іншими номерами журналу можна за адресою:
м. Дніпро,
пр. Дмитра Яворницького, 18.
Відділ періодики ДОУНБ.
Тел.(0562) 47-37-72


Сторінки журналу :   1   2 

Вища освіта України
Теоретичний та науково-методичний часопис
 
 

Висвітлення актуальних питань методології і методики освітнього процесу, політики освіти, організації освіти в Україні:
• розробляються теоретико-методичні та організаційні засади системи інформаційного забезпечення фахових потреб освітян ;
• аналізуються фахові інформаційні потреби науковців і практиків освітянської галузі та створюються можливості їх задоволення існуючими та необхідними документами з актуальних психолого-педагогічних проблем;
• розглядається глобальний розвиток людства в контексті розвитку вищої освіти.
Періодичність: щоквартально.
Мова видання: українська, англійська, німецька, російська
Засновники: Міністерство освіти і науки України; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти НАПН України;
Видавництво "Педагогічна преса"

Відділ періодики отримує це видання з 2003 року.
До Вашої уваги пропонується перша сторінка статті Марії Нестерової « Інформаційно-конгітивні технології в системі вищої освіти економіки знань».
Ознайомитись з представленим та іншими номерами журналу можна за адресою:
м. Дніпропетровськ,
пр. К. Маркса, 18.
Відділ періодики ДОУНБ.

Сторінки журналу :   1 

Дивослово
Науково - методичний журнал
 
 

Друкуються статті з актуальних питань мовознавства та літературознавства, методики викладання української мови та літератури, методичні рекомендації та навчальні програми, розробки уроків та матеріали олімпіад, конкурсів, мовні консультації, сценарії виховних заходів, рецензії. Популяризуються новітні педагогічні технології, узагальнюється досвід ефективної роботи вчителів-практиків, розповідається про майстрів-словесників, презентуються навчальні заклади нового типу.
Видання рекомендовано викладачам української мови й літератури в навчальних закладах, а також учням старших класів для поглибленого вивчення української мови та літератури. Для викладачів рекомендовано наступні розділи: "Методика викладання мови і літератури", "Педагогічні інновації", "Мовознавство", "З духовної спадщини" і "Мистецька вітальня".
Журнал вміщує матеріали до ювілейних дат письменників, зокрема, Богдана Лепкого, Анатолія Дімарова, Леоніда Глібова та інших відомих письменників.

Видається з березня 1951 року.
Засновник - Міністерства освіти і науки України.
Періодичність виходу – 1 раз в місяць.
Відділ періодики отримує це видання з 1994 р.
До Вашої уваги пропонується перша сторінка статті Лілії Телішевської "Хмарні технології на уроках української мови та літератури".
Ознайомитись з представленим та іншими номерами журналу можна за адресою:
м. Дніпропетровськ,
пр. К. Маркса, 18.
Відділ періодики ДОУНБ.

Сторінки журналу :   1 

Рідна школа
Науково-педагогічний журнал
 
 

Досягнення людиною життєвого успіху є однією з найважливіших проблем, які постали перед людством у XXI столітті. З метою формування відповідного багажу знань, розвитку та вдосконалення у вимірі освіти сталого розвитку науково-педагогічного журнал формує ключові компетентності засобами освіти в інтересах збалансованого розвитку.
Проблематика журналу: педагогіка і психологія.
Засновник - Міністерства освіти і науки України.
Видавець – видавництво «Рідна школа».
Виходить 1 раз в місяць.

Відділ періодики отримує це видання з 1991 р.
До Вашої уваги пропонується перша сторінка статті Лілії Гриневич «Вища освіта України: на шляху інтеграції до європейського освітнього простору».
Ознайомитись з представленим та іншими номерами журналу можна за адресою:
м. Дніпропетровськ,
пр. К. Маркса, 18.
Відділ періодики ДОУНБ

Сторінки журналу :   1 

Директор школи. Шкільний світ
Аналітичний педагогічний журнал
 
 

Перше та єдине видання для зіркових керівників навчальних закладів України, що виходить за сприяння Міністерства освіти України.
Діловий аналітичний журнал, який допоможе керівнику-лідеру не потонути в сучасному вирі інформації та обрати успішну лінію розвитку власного закладу.
«Лише гострі теми, палкі дискусії, актуальні інтерв'ю та практичні поради. Жодного зайвого слова. Ми цінуємо ваш час та увагу, тому публікуємо перевірені та достовірні факти. Журнал «Директор школи. Шкільний світ» — найзатребуваніший майданчик для тих, хто не боїться говорити та бути почутим. Досвід директорів шкіл, зізнання міністерських чиновників, кулуарні інтриги, невідомі факти про діяльність закордонних колег — увесь спектр освітньої інформації за місяць в одному виданні. Ми пишемо про те, чим школа житиме завтра. Журнал — винятково для керівників-лідерів, що у без-компромісній боротьбі на освітянській ниві впевнено ведуть свій заклад до процвітання та добробуту.» - це слова редакційної колегії журналу.
Видається з 2007 року.
Виходить 1 раз на місяць
Видається українською мовою.
Відділ періодики отримує це видання з 2014 року.
До Вашої уваги пропонується перша сторінка статті «Автономія в системі
загальної середньої освіти» за посібником «Законодавче та нормативно- правове забезпечення автономії ЗНЗ» Сазоненко Г., Паращенко Л., Шукевич Ю.
Вашему вниманию предлагается начало статьи.
Ознакомиться с этим и другими выпусками Вы сможете по адресу:
г. Днепропетровск,
пр. К. Маркса, 18.
Отдел периодики ДОУНБ.
Тел.(0562) 47-37-72


Сторінки журналу :   1 

Палітра педагога
Видання для педагогів та батьків
 
 

Всеукраїнський, щоквартальний науково-методичний додаток до журналу "Дошкільне виховання".
Науково обґрунтовані, ефективні технологiї освіти дошкільнят і молодших школярів. Уроки, завдання, посiбники для дитсадка i початкової школи.

Засновник: Міністерство освіти і науки України.
Видавництво: Світич.
Виходить з 1997 року.
Мова видання :українська.

Відділ періодики отримує це видання з 1997 року.
До Вашої уваги пропонується перша сторінка статті І. Кондратець «На шляху самопізнання: Рефлексивні тренінги для педагогів».
Ознайомитись з представленим та іншими номерами журналу можна за адресою:
м. Дніпропетровськ,
пр. К. Маркса, 18.
Відділ періодики ДОУНБ.

Географія та економіка в сучасній школі
Науково-методичний журнал
 
 

Друкуються матеріали по географічному та економічному навчанні в загальноосвітніх школах: учбові програми, методичні розробки уроків та позаурочних заходів. Знайомить з проведенням профільних олімпіад, учнівських турнірів, вчительських з’їздів.


Видання Міністерства освіти і науки України.
Заснований в 1995 році, видається з 1996 року.
До 2012 року журнал виходив під назвою «Географія та основи економіки в школі».

Відділ періодики отримує це видання з 1996 року.
До Вашої уваги пропонується перша сторінка статті С.Л.Капіруліної «Чорногорія».
Ознайомитись з представленим та іншими номерами журналу можна за адресою:
м. Дніпропетровськ,
пр. К. Маркса, 18.
Відділ періодики ДОУНБ.


Сторінки журналу :   1