Економіка   Економіка підприємства    Історія економіки    Логістика    Страхування    Цінні папери    Корпоративне управління АудитБухгалтерський облікВинахідництвоЕкологіяЕтика. ЕстетикаІнтелектуальна власністьІсторія   Всесвітня історія    Історія України Культурологія   Культура, мистецтво, суспільство    Культурне співробітництво    Менеджмент в галузі культури    Оперне, балетне мистецтво України    Сучасна українська музика    Українська книга    Українське кіно МаркетингМенеджмент   Контроль і ревізія    Корпоративне управління МистецтвоМовознавствоОподаткуванняПедагогікаПраво   Авторське право    Кримінально-процесуальне право    Адміністративне право    Господарче право    Екологічне право    Конституційне право    Кримінальне право    Криміналістика    Кримінологія    Митне право    Міжнародне право    Правоохоронна діяльність    Сімейне право    Соціальне право    Фінансове право    Цивільне право    Цивільне процесуальне право Політика   Державне управління ФінансиПсихологія   Психологія творчості    Організаційна психологія    Психологія конфлікта    Психологія особистості    Педагогічна психологія    Психологія спорту    Юридична психологія Сільське господарствоФілософія

Мистецтво


Література по темі:
 
1549003      
780.8 
Л 55

Лігус Ольга Марківна. Українська фортепіанна музика ХІХ - початку ХХ ст. у контексті європейського романтизму (жанрово-стильова динаміка) [Текст] : монографія / О. М. Лігус ; М-во освіти і науки України, М-во культури України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - К. : Ліра-К, 2017. - 222 с. - Бібліогр.: с. 199-214. -
ISBN 978-617-7507-29-0.

Монографія  присвячена феномену українського романтизму як національного різновиду європейського романтичного стилю, який особливо яскраво проявився у фортепіанній музиці  ХІХ – початку ХХ ст. У праці досліджується динаміка українського романтизму на прикладі еволюції найпопулярніших у той час фортепіанних жанрів: мазурки, вальсу, ноктюрна, елегії, пісні без слів та рапсодії. Твори цих жанрів, написані українськими композиторами на різних етапах романтичної епохи, розглядаються у порівнянні з відповідними жанровими зразками європейських романтиків.
Книгу адресовано музикознавцям, виконавцям фортепіанної музики, викладачам, аспірантам і студентам вищих музичних навчальних закладів, фахівцям з історії мистецтва, культурологам, а також усім, хто цікавиться історією української музичної культури та мистецтва.

Зміст:
Розділ 1. Культурологічні аспекти українського музичного романтизму -  С.10-60
Розділ 2. Теоретичні й історичні аспекти музичного стилю і жанру - С.61-86
Розділ 3. Еволюція жанрів української фортепіанної музики в контексті європейського романтизму – С.87-190


Висновки – С.191-198

Список літератури – С.199-214

Іменний покажчик – С.215-222