Економіка   Економіка підприємства    Історія економіки    Логістика    Страхування    Цінні папери    Корпоративне управління АудитБухгалтерський облікВинахідництвоЕкологіяЕтика. ЕстетикаІнтелектуальна власністьІсторія   Всесвітня історія    Історія України Культурологія   Культура, мистецтво, суспільство    Культурне співробітництво    Менеджмент в галузі культури    Оперне, балетне мистецтво України    Сучасна українська музика    Українська книга    Українське кіно МаркетингМенеджмент   Контроль і ревізія    Корпоративне управління МистецтвоМовознавствоОподаткуванняПедагогікаПраво   Авторське право    Кримінально-процесуальне право    Адміністративне право    Господарче право    Екологічне право    Конституційне право    Кримінальне право    Криміналістика    Кримінологія    Митне право    Міжнародне право    Правоохоронна діяльність    Сімейне право    Соціальне право    Фінансове право    Цивільне право    Цивільне процесуальне право Політика   Державне управління ФінансиПсихологія   Психологія творчості    Організаційна психологія    Психологія конфлікта    Психологія особистості    Педагогічна психологія    Психологія спорту    Юридична психологія Сільське господарствоФілософія

Мистецтво


Стили в искусстве Древней Греции
 

85.100.022      (инвентарный № 1504076)
К-64

7И         (инвентарный № 698391)
В 51

Виппер Б. Р.
Искусство Древней Греции [Текст]/ Б. Р. Виппер; ред. и примеч. Н. А. Сидоровой. – М.: Наука, 1972. – 267 с.: ил.
«…Греческому искусству присущи специфические черты, которые заставляют нас верить в его абсолютное совершенство с большей неопровержимостью, чем в абсолютное совершенство какого-либо другого искусства. Какие же это черты? Во-первых, его неопровержимая логика. Ни один народ не обладал в художественном творчестве таким чутьем меры, таким ясным сознанием своих эстетических намерений, как греки. Во-вторых, греческое искусство обладает персональным характером, ведь не случайно история греческого искусства сохранила так много имен художников. Каждое произведение греческого художественного гения – каждый храм, каждая статуя, каждая ваза – есть личность. Наконец, третье свойство греческого искусства – это образность, его удивительная пластическая, телесная выпуклость. Ни один народ не может сравниться с греками в склонности и умении всякую отвлеченную идею и понятие выразить в наглядном, осязаемом образе  и неудивительно, что до сих пор греческие герои остаются для нас образцами человеческой доблести….» (из предисловия к данной книге).