Економіка   Економіка підприємства    Історія економіки    Логістика    Страхування    Цінні папери    Корпоративне управління АудитБухгалтерський облікВинахідництвоЕкологіяЕтика. ЕстетикаІнтелектуальна власністьІсторія   Всесвітня історія    Історія України Культурологія   Культура, мистецтво, суспільство    Культурне співробітництво    Менеджмент в галузі культури    Оперне, балетне мистецтво України    Сучасна українська музика    Українська книга    Українське кіно МаркетингМенеджмент   Контроль і ревізія    Корпоративне управління МистецтвоМовознавствоОподаткуванняПедагогікаПраво   Авторське право    Кримінально-процесуальне право    Адміністративне право    Господарче право    Екологічне право    Конституційне право    Кримінальне право    Криміналістика    Кримінологія    Митне право    Міжнародне право    Правоохоронна діяльність    Сімейне право    Соціальне право    Фінансове право    Цивільне право    Цивільне процесуальне право Політика   Державне управління ФінансиПсихологія   Психологія творчості    Організаційна психологія    Психологія конфлікта    Психологія особистості    Педагогічна психологія    Психологія спорту    Юридична психологія Сільське господарствоФілософія

Психологія творчості


Методики изучения креативности:
 

Опросник для определения уровня креативности 

1нструкция. Я зачитаю вам ряд утверждений, а вы в протоколе отмечайте свое согласие 1ли несогласие рядом с номером утверждения соответственно знаками «+» или «-».

Текст опросника

1.    Я не предпочел бы работу, в которой все четко определено.

2.    Люблю и понимаю абстрактную живопись.

3.    Мне не нравится регламентированная работа.

4.    Не люблю посещать музеи, так как они все одинаковы.

5.    Люблю фантазировать.

6.    Разнообразные увлечения делают жизнь человека богаче.

7.    Один и тот же спектакль можно смотреть много раз, главное — игра актеров, новая интерпретация.

8.    Я предпочел бы быть закройщиком, а не портным.

9.    Мне больше нравится процесс деятельности, чем ее конечный результат.

10.   Даже в отлаженном деле пытаюсь творчески изменить что-то.

11.   Сомневаюсь даже в том, что для других очевидно.

12.   Абстрактные картины дают ббльшую пищу для размышлений.

13.   Я не хотел бы подчинять свою жизнь определенной системе.

14.   Мне нравится работа дизайнера.

15.   Не люблю ходить одним и тем же путем.

Обработка и анализ данных.

 Подсчитывается сумма «+». Низкий уровень креативности — 0-5 баллов, средний — 6-9 баллов, высокий — 10-15 баллов.

 

Литература:

Ильин Е. П. Психология творчества, креативности, одаренности. - СПб. : Питер, 2009. - 448 с.

СКАЧАТЬ