Хронiка життя краю
 
1932
1933
1934
1935
1936
1937
1938
1939
1940
1941
1942
1943
1944
1945
1946
1947
1948
1949
1950
1951
1952
1953
1954
1955
1956
1957
1958
1959
1960
1961
1962
1963
1964
1965
1966
1967
1968
1969
1970
1971
1972
1973
1974
1975
1976
1977
1978
1979
1980
1981
1982
1983
1984
1985
1986
1987
1988
1989
1990
1991
1992
1993
1994
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012

1935 рік


22 січня до складу Дніпропетровської області згідно з постановою Президії ВУЦВК за рахунок розукрупнення районів України ввійшло 20 нових районів. Дніпропетровська область складалася з 64-х районів з територією 73, 6 тис. кв. км.


19 березня на трубопрокатному заводі імені К. Лібкнехта відкрито перший в країні цех з випуску цільнокатаних колес для залізничних вагонів.
 


У березні став до ладу Новомосковський жерстекатальний завод.


26 березня у м. Дніпропетровську створено комітет для здійснення практичного шефства над островом Діксон. Комітет розробив план шефської допомоги. Через кілька днів на острів відбули арктичні працівники на чолі з відомим челюскінцем, сподвижником О.Ю. Шмідта, товаришем О.І. Баєвським. Наприкінці березня відбувся радіопереклик шефів – дніпропетровських робітників і колгоспників з підшефними зимівниками. Все це робилося для швидшого «соціалістичного освоєння» Арктики і зацікавлення населення області справами експедиції.


28 березня у м. Новомосковську став до ладу трубний завод, нині – ВАТ «Новомосковський трубний завод» – один з найбільших у південно-східній частині Європи виробник сталевих електрозварних труб.


4 квітня став до ладу перший у країні колесопрокатний цех Дніпропетровського трубопрокатного заводу ім. К. Лібкнехта.


18 квітня у м. Нікополі введено в експлуатацію Перший трубопрокатний стан Південно-трубного заводу. 


1 липня Нікопольський Південно-трубний завод офіційно зараховано до числа діючих підприємств країни.


8 серпня на ДЗМУ (Дніпропетровський завод металургійного устаткування) було відлито перший тюбінг вагою 750 кг для будівництва московського метрополітену.


1 жовтня став до ладу новотрубний  цех Дніпропетровського трубопрокатного заводу ім. К. Лібкнехта.


У 1935 р. у м. Дніпропетровську зведено приміщення Будівельного інституту (нині Придніпровська державна академія будівництва та архітектури).

 

 

 


У 1935 р. у м. Кривому Розі стала до ладу перша черга трамвайної колії.


49047, г.Днепропетровск, ул.Савченко,10 Тел./факс:(0562) 42-31-19 E-Mail: library@libr.dp.ua

Copyright  ©  2000-2010 Дніпропетровська обласна універсальна наукова бібліотека